ورزشگاه صد هزار نفری آزادی آماده میزبانی مسابقات فوتبال برای فصل ۹۵-۹۴ است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت مجموعه ورزشی آزادی، با توجه به فرصت باقی مانده به شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال و اینکه ورزشگاه صد هزار نفری خود را برای میزبانی و هر چه بهتر برگزار کردن مسابقات آماده می‌کند، نیکوخصال مدیر مجموعه ورزشی آزادی پس از بازدید از این استادیوم در خصوص تعویض و نوسازی سکوها و صندلی‌های فرسوده جایگاه تماشاگران دستورات لازم را ارائه کرد.

به دستور مدیر مجموعه، عوامل فنی و مهندسی با حضور درمحل، نسبت به رفع نواقص و تعویض صندلی‌های معیوب، اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادند.

همچنین در راستای آماده‌سازی استادیوم آزادی جهت میزبانی مناسب از تماشاگران و هرچه بهتر برگزار کردن مسابقات، با توجه به اولویت بندی درخصوص بازسازی مرحله‌ای این ورزشگاه و پس از بازدید نیکوخصال از قسمت‌های مختلف در خصوص بازسازی محوطه پیرامون پیست تارتان این مجوعه دستورات لازم را ارائه کرد.

بازسازی پیرامون پیست تارتان از قبیل (پاکسازی محل از چمنه‌ای مصنوعی و فرسوده و قدیمی، زیرسازی محل، سیمانکاری و آسفالت) از ۵ تیر ماه و با حضور عوامل ذی‌ربط آغاز و در حال حاضر با تلاش این عزیزان کار مربوطه حدود ۹۰ درصد انجام گرفته است. چمن مصنوعی پیرامون پیست تارتان این استادیوم براثر گذشت زمان فرسوده و باعث بروز مشکلات عدیده و منظره نامطلوبی در انزار تماشاگران و بازیکنان شده بود.

روز گذشته نیز، درخصوص دو نماد آدمک فوتبالیست فلزی که در ورودی درب vip استادیوم یکصد هزار نفری قرار دارد، کارشناسان ذی‌ربط نسبت به مرمت و رنگ آمیزی این دو نماد که به شکل دو فوتبالیست بوده است، اقدام کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.