رییس سازمان لیگ فوتبال ایران با ابراز امیدواری از اینکه مشکل این سازمان با صداوسیما به زودی حل شود، گفت: هیچ مسابقه‌ای در لیگ پانزدهم به تعویق نمی‌افتد.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران، مهدی تاج در جلسه با مسئولان سازمان لیگ که عصر امروز شنبه برگزار شد، ضمن بیان مطلب گفت: لیگ امسال حساسیت‌‎های خاص خود را دارد و امیدواریم مشکلات ما با صدا و سیما به زودی حل شود.

وی افزود: ناظر بازی و ناظر داوری، حق مصاحبه ندارند و همچنین آنها باید سر ساعت مقرر بازی را برگزار کنند؛ مگر در موارد استثنایی از قبیل شرایط نامساعد جوی و موارد مشابه آن می‌تواند از برگزاری مسابقه جلوگیری کند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران تصریح کرد: ویژگی عمده ما در لیگ‌های سال‌های اخیر برگزاری منظم مسابقات است. کمیته مسابقات سازمان لیگ دو سال است که برنامه کامل مسابقات را ابتدای فصل اعلام می‌کند. ما در لیگ جدید نمی‌توانیم هیچ مسابقه‌ای را به تعویق بیندازیم زیرا مجالی برای برگزاری مجدد آن نداریم.

وی با بیان اینکه محل اسکان داوران حتما باید مکانی مجزا از محل اسکان تیم های میزبان و میهمان باشد، افزود: روسای هیات‌های فوتبال باید در زمان برگزاری مسابقات در محل بازی‌ها حضور داشته باشند و در مجموع ۸۰ درصد مسابقات  را از نزدیک مشاهده کنند. ورود روسای هیات‌ها، ناظران داوری، مسئول فرهنگی و روابط عمومی‌ها در زمان برگزاری بازی به داخل زمین ممنوع است.

تاج با اشاره به اینکه تیم میهمان می‌تواند ۱۰ درصد ورزشگاه را پر کند، در صورتیکه بقیه ورزشگاه توسط تیم میزبان پر شده باشد، یادآور شد: باید همه گونه همکاری از سوی روسای هیات و مسئولان برگزاری مسابقه با نیروی‌های انتظامی، یگان ویژه و حراست انجام شود اما فرمانده مسابقه نماینده سازمان لیگ یا همان ناظر بازی است و همه عوامل باید تحت مدیریت او باشند.

وی خطاب به ناظران بازی و روسای هیات‌های فوتبال استان افزود: باید بوسیله شما بهترین لیگ را در امسال برگزار کنیم. عملکرد شما در لیگ گذشته نیز رضایتبخش و قابل تقدیر بود. ضمن اینکه ارزیابی مردم از عملکرد سازمان لیگ مثبت بوده و سازمان لیگ در بخشهای مختلف از جمله برگزاری مراسم اختتامیه ،قرعه کشی لیگ برتر و جشن برترین‌ها موفق عمل کرده است.

رئیس سازمان لیگ در پایان گفت: در بخش فرهنگی نیز سازمان لیگ عملکرد موفقی داشته و بیشتر هفته رقابتهای لیگ برتر را با نام شهدا و به یاد آنها برگزار کرده است. امیدوارم امسال لیگ خوب، منظم و پربازده‌ای داشته باشیم و نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا نیز در عرصه بین‌المللی موفق ظاهر شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.