کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: رای صادر شده بگونه‌ای بود که ما نصف راه آماده‌سازی را طی کردیم.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درخصوص رأی صادر شده کمیته استیناف مبنی بر سقوط پیکان و ماندن راه‌آهن اظهار داشت: خدا را شکر ما هم در زمین توانستیم حقمان را بگیریم و هم در بیرون از زمین ما با تمام تلاش خود کار کردیم و خدا هم بالای سر ما است و می‌بیند که بازیکنان چگونه بدون هیچ امکاناتی از جان و دل مایه گذاشتند.

وی افزود: ما با دندان تیم را حفظ کردیم اما برخی‌ها قصد داشتند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. همه دیدند که ما چقدر زحمت کشیدیم و خدا را شکر که در پایان حق به حق‌دار رسید رأیی که باید یک ماه زودتر اعلام می‌شد خوشبختانه پس از این مدت عادلانه داده شد.

کاپیتان راه‌آهن درمورد اینکه این تیم زمان زیادی را از دست داده گفت: من با راه‌آهن قرارداد دارم هرچند که در سال‌های گذشته هم نشان دادم که اگر قرارداد هم نداشتم باز هم پای تیم ایستاده‌ام درست است که ما فصل بدنسازی را از دست داده‌ایم اما آنقدر از این رای انرژی گرفتیم که نصف راه آماده‌سازی را طی کردیم.

وی ادامه داد: به گفته کاظمی اگر ما با ۵۰ درصد آمادگی خود هم در مسابقات حاضر شویم می‌توانیم از هفته دوم و سوم به تیم‌های دیگر برسیم. خوشبختانه اسکلت تیم حفظ شده و به جز یکی دو بازکن کسی از تیم جدا نشده است می‌دانم کاظمی هم با سه چهار بازیکن تأثیرگذار و خوب صحبت کرده و قرار است که در چند روز آینده به ما اضافه شوند شک نکنید که دیگر ما کار را به اما و اگر نخواهیم گذاشت و با قدرت در لیگ بازی می‌کنیم.

عبدی تصریح کرد: برای بازیکنان راه‌آهن ناراحتم آنها دوستان من هستند تقصیری در این مساله نداشتم بلکه مسئولان این باشگاه بودند که چون دیدند ما مالکی نداریم خواستند واقعیت را به گونه‌ای دیگر رقم بزنند. در پایان هم از دادستانی تشکر می‌کنم که با قدرت از تیم دفاع کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.