تمرین نوبت عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس با بدنسازی سنگین و انجام حرکات پرفشار زیرنظر کادر فنی این تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از ترکیه تمرین امروز تیم پرسپولیس در نوبت عصر امروز از ساعت ۱۷ و۳۰ دقیقه به وقت محلی در ورزشگاه شهر گیزیلچه‌حمام برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* پیش از شروع تمرین برانکو سرمربی تیم پرسپولیس دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و به آنها نکات تمرین امروز را گوشزد نمود.

* ۲۱ بازیکن در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و محمد انصاری و محمدباقر شعبانی دو بازیکنی که در این اردو همراه پرسپولیس حضور داشتند هم امروز آنکارا را به سمت تهران ترک کردند تا پیگیر وضعیت قراردادشان با باشگاه پرسپولیس شوند.

* نرمش و گرم کردن بدن زیرنظر تی‌هومیر به مدت ۵ دقیقه برگزار شد و سپس بازیکنان به انجام تمرینات بدنسازی زیرنظر مربی بدن‌سازشان پرداختند.

* مصطفی قنبرپور و پندار خمارلو مربی و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در تمرین عصر امروز این تیم حضور نداشتند. این دو برای بدرقه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که قرار بود عصر امروز آنکارا را به سمت تهران ترک کند، همراه با وی به فرودگاه آنکارا آمدند و به همین دلیل در تمرین بعدازظهر امروز شرکت نداشتند.

* تمرینات بدنسازی سرخ‌پوشان حدود ۳۰ دقیقه به طول انجامید به این صورت که بازیکنان تمرینات فشرده و سنگین بدنسازی را زیرنظر مربی بدنساز خود برگزار کردند. این تمرینات شامل کار با توپ و انجام حرکات نرمشی به‌صورت همزمان بود که همین مسئله باعث شده بود بازیکنان تمرین سنگینی را پشت سر بگذارند.

* بازیکنان در تمرین امروز با سه رنگ نارنجی، طوسی و قرمز تمرین می‌کردند.

* بعد از تمرینات سنگین بدنسازی بازیکنان، تمرین رسیدن به دروازه حریف را انجام دادند به این صورت که یک گروه استراحت می‌کرد و دو گروه دیگر در نیمه زمین حضور داشتند. به این صورت که هرچند دقیقه یکبار جای تیم ها با هم عوض می‌شد و دو گروهی که در نصف زمین مشغول تمرین بود باید توپ را به دروازه حریف می‌رساندند و از طرف دیگر گروه دیگر باید از رسیدن توپ به دروازه جلوگیری می‌کرد.

* بعد از این تمرین‌ها بازیکنان روی به دویدن‌های سرعتی و استقامتی آوردند که این تمرین در گوشه‌ای از زمین برگزار شد.

*  شوت به دروازه و زدن توپ به چارچوب بخش دیگری از تمرین امروز سرخ‌پوشان بود که این تمرین زیرنظر مستقیم برانکو برگزار شد. در این قسمت از تمرین بازیکنان با پاس‌کاری و توپ‌های تک‌ضرب به سمت دروازه شوت می‌کردند.

* قسمت بعدی تمرین امروز سانتر از جناحین و زدن توپ به سمت چارچوب بود.

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز شاداب و پرانرژی نشان دادند.

* عملکرد سوشا مکانی و مرتضی قدیمی‌پور دو دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز جالب توجه و مورد رضایت برانکو بود.

* بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیس به بازی فوتبال در دو سوم زمین مربوط می‌شد، به این صورت که بازیکنان به دو تیم قرمز و  طوسی تقسیم شدند و با یکدیگر فوتبال بازی کردند.

* تی‌هومیر مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی قابل توجه به تنهایی دور زمین دوید تا آمادگی بدنش را حفظ کند.

* در بازی فوتبال بازیکنان برانکو سرمربی پرسپولیس تأکید زیادی داشت تا بازیکنان نهایتاً سه ضربه به توپ بزنند و هرگاه بازیکنی بیش‌تر از سه ضربه به توپ می‌زند برانکو در سوت خود می‌دمید.

* آندره پانابیچ مربی تیم پرسپولیس در دقایقی از تمرین با بازیکنان به تمرین پرداخت.

* چند نفر از اهالی شهر گیزیلچه‌حمام در زمانی که بازیکنان مشغول تمرین بودند کنار زمین آمده و عکس سلفی می‌گرفتند.

* درحالی که ساعت به وقت محلی از ۱۹ گذشته بود بازیکنان تیم کلی‌خان اسپور که قرار بود از ساعت ۱۹ در زمین گیزیلچه حمام تمرین کند به کنار زمین آمدند و منتظر شدند تا تمرین سرخ‌پوشان به اتمام برسد که برانکو به‌دلیل این تعلل از آنها عذرخواهی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.