اسطوره باشگاه بارسلونا تاکید کرد سران رئال مادرید رفتار نامناسبی با دروازه‌بان تیمشان داشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، پس از آنکه خوان لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا مقابل جوزپ ماریا بارتومئو شکست خورد به نظر می‌رسد یوهان کرویف نیز جایگاهی در این باشگاه نخواهد داشت.

کرویف که همواره مورد تایید لاپورتا قرار داشته، از زمانی که روسای جدیدی مانند ساندرو روسل و بارتومئو در این باشگاه حضور پیدا کردند، جایی در فهرست مدیران آبی و اناری ها نداشته است. البته لاپورتا در وعده های انتخاباتی خود اعلام کرده بود بار دیگر کرویف را به باشگاه بازمی‌گرداند. اکنون و با توجه به شکست خوردن لاپورتا در انتخابات، باید دور حضور کرویف را نیز در بارسلونا قلم گرفت.

هفته گذشته بود که ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال مادرید با بی مهری تمام از این باشگاه کنار رفت. او پس از ۲۵ سال و به خاطر آنکه از شرایط خود در سانتیاگو برنابئو و هو شدن‌های پیاپی خسته شده بود، سرانجام تصمیم گرفت قوهای سپید را ترک کند. در کنفرانسی خبری که کاسیاس به تنهایی در آن حضور پیدا کرده بود، بیانیه‌ای را خواند و پس از آن باشگاه را ترک کرد. این شیوه خداحافظی با اسطوره‌ای که بیش از دو دهه در یک باشگاه حضور داشته است، مورد انتقاد بسیاری از جمله کرویف قرار گرفته است.

کرویف در این زمینه گفت: ایکر هم در داخل زمین و هم خارج از آن همواره مانند یک مرد بزرگ و یک جنتلمن واقعی ظاهر شده است. او یک الگوی بسیار بزرگ و عالی برای همه است حتی برای رقبایش. کاسیاس اسطوره باشگاه رئال مادرید است و سران این باشگاه به هیچ وجه با او برخورد مناسبی نداشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.