سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی پس از قهرمانی تیمش در رقابتهای کوپا آمه‎ریکا گفت به احترام بازیکنان تیمش کلاه از سر برخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال شیلی پس از ۹۹ سال از تاریخ رقابتها کوپا آمه‎ریکا بامداد امروز یکشنبه موفق شد برای نخستین بار قهرمان این مسابقات شود. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش به ضربات پنالتی رفتند که شیلیایی‎ها موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی برسند.

«خورخه سامپائولی» در نشست خبری پایان این دیدار اظهار کرد: وقتی شما جامی به این مهمی را می‎برید، مردم شروع می‎کنند به رویاپردازی در خصوص آینده اما رقابتهای مقدماتی جام جهانی هیچ ربطی به این موفقیت ندارد.

وی افزود: آن مسابقات بسیار دشوار و  رقابتی هستند و آنجا تیم‎های زیادی هستند که در کوپا آمه‎ریکا پیشرفت خود را نشان داده‎اند و روزهای دشواری را برای ما رقم خواهند زد.

رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آمریکای جنوبی از اکتبر آغاز می‎شود و مردم شیلی انتظار دارند تیمشان پس از موفقیت در رقابتهای کوپا آمه‎ریکا، در آن رقابتها هم توفیق حاصل کند اما سامپائولی می‎گوید در حال حاضر می‌خواهد از قهرمانی لذت ببرد.

سامپائولی افزود: می‌خواهم به احترام بازیکنان تیمم کلاه از سر بردارم. آنها در سطح بالایی بازی کردند و مقابل تیمی که از کیفیت بالا و بازیکنان خوبی برخوردار بود هماهنگی بالایی از خود نشان دادند.

سرمربی آرژانتینی شیلی در پایان در خصوص مهار لیونل مسی افزود: تفکری که ما برای این مسابقه اندیشیده بودیم این بود که بازیکنان مهم آرژانتین را از کار بیندازیم از جمله بهترین بازیکن جهان. من اطمینان دارم اگر آرژانتین این فرصت را پیدا کرده بود تا بر بازی احاطه پیدا کند مسی نشان می‌داد که بهترین بازیکن دنیا بودن یعنی چه.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.