سرمربی جدید تیم ملی فوتبال هلند اولین هدف خود را صعود به جام ملت‌های اروپا عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، مسئولان فدراسیون فوتبال هلند پس از استعفای گاس هیدینک، دنی بلیند را به عنوان جانشین او انتخاب کردند. هلند که شرایط خوبی برای صعود به یورو ۲۰۱۶ ندارد، در رده سوم گروه خود ایستاده است.

دنی بلیند پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید هلند گفت: به خوبی می‌دانم در چه شرایطی قرار داریم ولی این شرایط بحرانی نیست. از همین امروز باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم امتیازهای از دست رفته را جبران و به یورو ۲۰۱۶ صعود کنیم. این هدف نخست ماست. ۴ بازی بسیار مهم پیش رو داریم و در صورتی که بتوانیم همه بازی هایمان را با برتری پشت سر بگذاریم، می‌توانیم به یورو ۲۰۱۶ صعود کنیم.

بلیند درباره قول قهرمانی درباره یورو ۲۰۱۶ گفت: فعلا فقط به صعود به یورو ۲۰۱۶ فکر می‌کنم و اصلا به این فکر نمی‌کنم که در این جام به چه عنوانی برسیم. زود است که بخواهم درباره قهرمانی در یورو قول بدهم. یک سال تا آغاز این رقابت‌ها فرصت داریم و تغییر و تحولات زیادی اتفاق می‌افتد.

رئیس فدراسیون فوتبال هلند نیز با انتشار بیانیه‌ای درباره انتصاب بلیند نوشت: خیلی خوشحال هستیم که به سرعت جانشین هیدینک را معرفی کردیم. قصد داشتیم که مربی هلندی داشته باشیم و به همین خاطر گزینه‌هایمان محدود شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.