مدیربرنامه‌های بازیکن ایرانی نایمخن گفت: دو هفته پیش به برایتون پاسخ منفی دادیم اما شاید دو هفته بعد نظرمان تغییر کرده و پاسخ‌مان مثبت شود.

امیر هاشمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط علیرضا جهانبخش گفت: علیرضا امروز به هلند رسید و قرار است فردا به تمرینات نایمخن اضافه شود.

وی در مورد اینکه پیشنهاد تیم‌های آلکمار و آیندهوون به کجا انجامید، گفت: همانطور که در گذشته گفتم این پیشنهادات موقعی جدی می‌شود که تیم‌هایی که خواهان علیرضا هستند به طور رسمی با نایمخن صحبت کنند که هنوز پیشنهاد رسمی‌ای نرسیده است.

هاشمی‌مقدم در مورد اینکه آیا پیشنهاد جدیدی به جهانبخش داده است یا خیر،‌گفت: هنوز خیر اما با وجود اینکه به باشگاه برایتون پاسخ منفی دادیم با این حال آنها همچنان تماس می‌گیرند شاید رای ما عوض شود.

وی گفت: ما دو هفته پیش به برایتون پاسخ منفی دادیم اما شاید دو هفته بعد نظرمان تغییر کرده و پاسخ‌مان مثبت شود چون آن زمان نمی‌خواستیم تحت فشار تصمیم بگیریم و باید با تفکر بیشتر و تمرکز زیاد به این نتیجه می‌رسیدیم که پاسخ نهایی را به برایتون بدهیم. ضمن اینکه باید بدانیم این تیم برای حضور در رقابت‌ها چطور بسته می‌شود هر چند که آنها دو بازیکن لیگ برتری از لیگ انگلیس جذب کرده‌اند.

مدیربرنامه‌های جهانبخش گفت: همه چشم به علیرضا دارند اما ما هم باید شرایط را به خوبی بسنجیم. ما پاسخ‌مان منفی بود اما شاید در آینده‌ای نزدیک شرایط تغییر کرده و جواب به برایتون مثبت شود چرا که آنها هم در حال بستن تیمی خوب هستند و هم اینکه علاقه شدید به علیرضا دارند و حاضر هستند هر کاری را انجام دهند تا این بازیکن جذب این باشگاه شود.

وی افزود: یک بار دیگر هم گفته بودم که علاقه نایمخن به جهانبخش و اینکه حاضر بود هر کاری انجام دهد تا او را جذب کند، باعث شد در هلند این تیم را انتخاب کنیم اما شاید جالب باشد که امروز برایتون حتی نسبت به نایمخن علاقه بیشتری هم به علیرضا دارد.

هاشمی‌مقدم در پایان گفت: صحبت‌های زیادی در رابطه با پیشرفت علیرضا با او انجام دادم و حتی امروز به او گفتم که باید برای سال آینده دو برابر بهتر از امسال باشی چون دیگر یک استعداد به شمار نمی‌روی و باید طوری بازی کنی که همه در اختیارت باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.