بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان معمولی جذب تیم شده اند و پرسپولیس سال خوبی را پیش رو ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رهبری‌فرد پس از حضور در جلسه تیم های پایه پرسپولیس در رابطه با انتقادات شدید او و اینکه او حمایت ویژه ای از حسین هدایتی داشته و او را مالک پرسپولیس دانسته، اظهار داشت: من به اینکه هدایتی پرسپولیس را خریداری کند، علاقه‌مند بودم آن هم برای این بود که تیم را سر و سامان می داد. می توانست بازیکنان مورد نظر را برای باشگاه جذب کند و مدتی است که در تیم‌های پایه حضور دارم و امکانات را ضعیف می بینم او می توانست امکانات را فراهم کند. او حمایت را به عنوان یک هوادار بیان می‌کند، نه اینکه قول پست و مقامی به من داده بود ولی من اعتقاد دارم که او بهترین گزینه برای مالکیت پرسپولیس است.

وی افزود: اگر هم من پیش از این اعلام کردم که من به تیم امید نمی آیم باید بگویم که هنوز هم من چیزی را قبول نکرده ام. من دو روز تنها به تمرین این تیم رفتم که حالت تستی داشت و فقط نگاه کردم. من فکر می کنم کار سخت است چون پرسپولیس هیچ چیز ندارد.

گزینه مربیگری امیدهای پرسپولیس در خصوص اظهارات مجتبی محرمی که هیات مدیره را غیرقانونی دانسته، توضیح داد: من نمی دانم که هیات مدیره را چه کسی انتخاب می کند و چگونه انتخاب می شود و نقش آنها را نیز نمی دانم. به اعتقاد من هیات مدیره کنونی سه عضو فوتبالی دارد  و آدم های خوبی هستند، اما با این وجود هم اعتقاد دارم که آنها نمی توانند پرسپولیس را سر و سامان دهند.

رهبری فرد تاکید کرد: اساسی ترین مشکل پرسپولیس نبود بودجه است که این آدم ها هم پول کافی را ندارند. میان پنج عضو کنونی هیات مدیره هیچ عضو اقتصادی وجود ندارد و من نمی دانم چگونه می‌خواهند برای باشگاه درآمدزایی کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که با این وجود چرا قبول مسئولیت کردید؟، ادامه داد: در این مملکت پست خوب را به هر کس بدهید قبول می کند. البته همه می گویند که ما می آییم و اوضاع را بهبود می بخشیم و شعارهای قشنگ می دهند و خیلی قوی صحبت می کنند، اما عملا در کار چیز دیگری را نشان می د هند و می گویند که ما نمی‌خواستیم بیاییم. این مساله هم برای مربی، هم هیات مدیره و هم مدیرعامل صدق می کند. خیلی‌ها می گویند من جای دیگر کار بهتری داشتم و من را به هیات مدیره آوردند و بدبخت کردند. به اعتقاد من بعید می دانم که این هیات مدیره بتواند کمکی به پرسپولیس کند.

گزینه مربیگری امیدهای پرسپولیس تصریح کرد: من از اعضای هیات مدیره فعلی دو تن را اصلا نمی شناختم و تنها سه فرد فوتبالی را می شناسم که در تیم های پایه زیر نظر جعفر کاشانی بازی می کردم. جعفر کاشانی یکی از نوابغ و قدیمی های فوتبال است، اما تمام اینهایی که من می گویم تنها تعریف است، اما باید بگوییم که چگونه می‌خواهند از نظر مالی پرسپولیس را تامین کنند، من نمی دانم.

وی در خصوص برخی انتقاداتی که به آنها مطرح می شد و آنها را پیشکسوت حسین هدایتی می نامند نه پیشکسوت پرسپولیس، خاطرنشان کرد: من به عنوان یک هوادار هر کسی را که بدانم می تواند به پرسپولیس کمک کند را حمایت و کمک می کنم. ما با شخص کاری نداریم و می گوییم می خواهیم تیممان از این شرایط خارج شود. ما در زمانی چندین بار سوم آسیا شدیم و انتقاداتی شد که چرا ما اینقدر سوم آسیا می‌شویم. اما در حال حاضر پرسپولیس در لیگ برتر نهم و دهم می شود، آیا من نباید به این اوضاع اعتراض کنم.

رهبری فرد ادامه داد: من نمی دانم که هدایتی پولش را از کجا آورده، اما او پیش از این به تیم هایی همچون کشتی، تکواندو و تیم های دیگر کمک کرده و این آدم عاشق پرسپولیس است و می تواند به تیم کمک کند و ما همه حمایت هایمان از هدایتی به خاطر این مساله است.

وی در رابطه با پیش بینی اش از وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: من اگر الان بگویم که پرسپولیس بدترین سال را نسبت به سال های قبل پیش رو دارد باز هم می گویند رهبری فر انتقاد کرد، اما من دارم شرایط را می بینم. باشگاهی که در تیم های پایه‌اش کاور مناسب ندارد تا به بازیکنانش بدهد که با دو رنگ تمرینات را دنبال کند و حتی نفری ۲۰ هزار تومان برای تست گیری در پایه ها می گیرند. این مساله نشانگر این است که باشگاه وضعیت مالی مناسبی ندارد و به هر نحوی درآمدزایی می کند تا بتواند بازیکن بخرد وگرنه چرا باید از جوانی که از شهرهای دیگر می آید برای تست گیری پول گرفته شود.

این پیشکسوت ادامه داد: همه این مسائل نشانگر این است که باشگاه پول ندارد. در حال حاضر پرسپولیس پول ندارد پس چگونه می خواهد بازیکنانی را که قیمت شان صحبت از میلیارد می شود را جذب کنند. زمانی که می گفتند برای غیرت و پیراهن بازی می‌کنند، دیگر تمام شده است. شما اگر توانستید یک بازیکن باغیرت نام ببرید من به شما جایزه می‌دهم.

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: باشگاهی که پول و بودجه ندارد چگونه می خواهد بازیکن بگیرد. باشگاه های دیگر مانند گرگ بازیکن جذب می کنند. درحال حاضر بازیکنان پایه ما به تیم های دیگر پیوسته‌اند.

رهبری فرد تاکید کرد: به اعتقاد من پرسپولیس امسال بدترین سالش را پیش رو دارد. من اول فصل می گویم زیرا هر بار من انتقاد کردم در میانه های راه به حرف من رسیده اند. انتقادات من از سوی دلسوزی است پرسپولیس در حال حاضر هیچ چیز ندارد. من الان به عنوان گزینه مربیگری این باشگاه اینجا هستم و طبیعتا باید تعریف کنم اما این کار را نمی کنم چون هوادار باشگاه هستم و دلم می سوزد. با این وضعیت پرسپولیس هیچ چیز نمی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.