معاونت ورزشی دانشگاه آزاد اعلام کرد که فعلا قصد تیم‌داری در فوتبال را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دادکان، معاونت ورزشی دانشگاه آزاد در نشست خبری امروز خود گفت: ۲۱ ماه پیش معاونت ورزشی دائشگاه آزاد تشکیل شد که معاونت جوان در این مدت در ۲۰ رشته ای که فعالیت کردیم توانستیم نتایج خوبی را بدست آوریم.

وی اضافه کرد: تنها تیم فوتسال روی سکو نرفت که در یک بازی مهم بخاطر مسائل انضباطی کل تیم تنبیه شد و اجازه ندادیم به سفر برود، زیرا نمی خواهیم موفقیت‌مان با بی‌اخلاقی همراه شود.

معاونت ورزشی دانشگاه آزاد تصری کرد: ما در رشته های خود تفاوتی بین خانم ها و آقایان قائل نیستیم و با جدیت فعالیت های ورزشی را در هر دو بخش پیگیری می‌کنیم.

دادکان همچنین خاطرنشان کرد: بر خلاف گذشته تمامی فعالیت ها و مسابقات کانون‌های ورزشی دانشگاه آزاد در سالن های ورزشی این دانشگاه برگزار می شود تا خودمان میزبان باشیم و از سوی دیگر از انجام هزینه های اضافه خودداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ورزش فساد وجود دارد، یادآور شد: من در هر جایی که باشم همیشه در پایان سال بیلان مالی خود را به صورت شفاف ارائه می کنم. امروز هزینه ۲۰ تیم ما حدود ۴ میلیارد رشد کرده و ۲۰۰ میلیون و اندی شده است که با توجه به نتایج به دست آمده بسیار خوب است، زیرا در سال های گذشته دو برابر این هزینه می‌شد.

معاون ورزشی دانشگاه آزاد افزود: زمانی که در ورزش کلمات اگر، مگر، می گم، بگم ترد شود، می توان به موفقیت امیدوار بود. به طور مثال فردی که کاربلد نیست می گوید به من تکلیف شده است.

دادکان با بیان اینکه در زمان مدیریتش در فدراسیون فوتبال نه مشکل ممنوع‌الخروجی و نه مسائل سربازی وجود داشت، ادامه داد: در آن چهار سال هیچ مشکلی نداشتیم، اما برخی باشگاه ها که چهار تیم ورزشی هم ندارند هر روز می نالند که مشکل مالی داریم.

معاون ورزشی دانشگاه آزاد در پایان گفت: شفافیت بر مسائل مالی یکی از وظایف باشگاه ها است. امروز ما مسائل مالی‌مان را شفاف بیان کردیم تا نشان دهیم دانشگاه آزاد هیچ زد و بندی ندارد. همچنین از بین ۳۰۹ ورزشکار هیچکدام یک ریال هم از ما طلبکار نیستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.