سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اینگونه نیست که تک گزینه‌ای باشیم و برای هر گزینه موردنظر آلترناتیو‌هایی خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین عبدی در مورد حضور اعضای هیئت مدیره در باشگاه گفت: ما نشست رسمی نداشتیم اما با توجه به شرایطی که پیش آمد این فرصت پیدا شد که اکثر اعضا برای همفکری و بررسی مسائل در مجموعه حضور پیدا کنند. در این جلسه درباره اتفاقات مختلف صحبت شد. ما باید نسبت به مواردی که پیش می‌آید عکس‌العملی مناسب داشته باشیم تا کار به خوبی انجام شود. زمان نقل‌وانتقالات مقطعی است که مدیریت باشگاه و متصدیان امر شلوغ‌ترین روزهای کاری خود را در جریان آن تجربه می‌کنند از این رو نیاز به جلسات مختلف برای ایجاد هماهنگی خواهد بود.

او درباره اینکه آیا در نشست امروز بحث‌های مربوط به اسپانسر مطرح شد یا نه گفت: این موضوع برای ما اهمیت دارد اما اکنون اولویت اصلی نیست. در این ارتباط قرار بر این است که برای این مقطع منابعی برای باشگاه ایجاد شود تا پس از جمع شدن موضوع نقل‌وانتقالات با حساسیت و بررسی کامل به موضوع اسپانسر برسیم تا در نهایت اتفاقی رقم نخورد که در میانه راه ناچار به ایجاد تغییرات و جذب منابع مالی جدید باشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه سقف پرداخت‌ها نقش کلیدی در جذب نفرات دارد، گفت: به هر حال ما بودجه بازی نداریم. بودجه باشگاه پرسپولیس انقباضی است و به همین دلیل باید بهترین عملکرد و انتخاب‌ها را داشته باشیم. سقف و کف قراردادها برای بازیکنان مشخص است و برای رسیدن به یک انضباط مالی و جلوگیری از مشکلات بعدی، مدیریت بر اجرای آن تأکید دارد. ما از میان نفرات سال قبل تقریباً نفراتی که مدنظر داریم حفظ خواهیم کرد و در ادامه روی جذب نفرات جدید کار می‌کنیم اما اینگونه نیست که تک گزینه‌ای باشیم و برای هر گزینه موردنظر آلترناتیو‌هایی خواهیم داشت.

عبدی درباره خبر حضور نوری در باشگاه و شایعات درباره نهایی شدن قرارداد او با باشگاه قطری گفت: قرار است با آقای نوری صحبت کنیم. به طور کلی این قاعده وجود دارد که هر بازیکنی از هر باشگاهی در پایان قراردادش می‌تواند با هر باشگاهی صحبت کند. در کنار این، بحث دیگری هم وجود دارد. بعضی بازیکنان هستند که مسئولیت‌های خاصی دارند که کاپیتان‌ها و بازیکنان محبوب از این جمله هستند و باید به ایفای نقش خود بپردازند. آنها به این جهت ناچارند در تصمیم‌گیری‌های خود مواردی را لحاظ کنند که بسیاری از بازیکنان اجباری به آن ندارند. محمد نوری از بازیکنانی است که همیشه مسئولیت خود را قبول کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.