مدیر نقل و انتقالات استقلال با بیان اینکه سید جلال حسینی یکی از مدافعان خوب ایران است، گفت: با توجه به خط دفاع خوبی که استقلال دارد، نیازی به سید جلال حسینی نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام امیری عصر امروز و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه دو بازیکن مد نظر استقلال برای قرارداد نهایی چه کسانی هستند؟ گفت: اجازه بدهید هر وقت قرارداد بستند و پیراهن استقلال را در دست گرفتند، آن موقع متوجه خواهید شد که این دو بازیکن چه کسانی هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با مدیر برنامه‌های حسن‌زاده بازیکن ذوب‌آهن به توافق رسیده‌اید؟ گفت: حسن‌زاده با ذوب‌آهن قرارداد دارد و باید مشکلش را حل کند.

امیری در خصوص حضور مهدی رحمتی در استقلال و مخالفت یکی از اعضای کمیته نقل و انتقالات با آمدن این دروازه‌بان به جمع آبی‌پوشان، گفت: رحمتی از بزرگان استقلال است و کادر فنی بر روی او نظر مثبتی دارد و در صورتی که در مذاکرات به توافق نهایی برسیم، در خدمت او خواهیم بود.

مدیر نقل و انتقالات استقلال تهران همچنین در خصوص حضور اکبر صادقی که گفته می‌شود قرار است به استقلال بپیوندد، گفت: با مدیر برنامه‌های صادقی صحبت کرده و به او یادآوری کرده‌ایم که باشگاه استقلال یک چارچوب دارد و هر بازیکنی باید در این چارچوب با استقلال قرارداد ببندد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال با بازیکنانی چون رسول نویدکیا، روزبه چشمی و مهدی مومنی صحبت کرده است، گفت: هیچ کدام از این نفراتی که اسم بردید، در لیست ما نیستند زیرا آنها با باشگاه خود قرارداد دارند و اگر می‌خواهند به استقلال بپیوندند، باید مشکل رضایتنامه‌شان را حل کنند.

مدیر نقل و انتقالات استقلال تهران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از بین وحید طالب‌لو و محسن فروزان کدام یک از استقلال خواهند رفت؟ گفت: طالب‌لو بازیکن این تیم است و سال‌ها در این تیم زحمت کشیده و محسن فروزان هم فصل پیش برای استقلال زحمت زیادی کشیده و قرار است که فردا این دو بازیکن با مظلومی جلسه‌ای داشته باشند و نقطه نظرشان را عنوان کنند و بعد مشخص خواهد شد کدام یک از استقلال خواهند رفت.

امیری در خصوص امیرحسین صابری و رضا عنایتی نیز گفت: آنها نیز قرار است با مظلومی صحبت کنند و پس از آن مشخص خواهد شد که وضعیت‌شان که به کجا خواهد انجامید.

وی در پایان و در خصوص حضور سید جلال حسینی در استقلال نیز گفت: جلال حسینی بازیکن بزرگی است و از مدافعان خوب ایران است اما خط دفاعی استقلال آنقدر عملکرد خوبی داشته و خواهد داشت که نیازی به این بازیکن نخواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.