مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اوایل هفته آینده برای مذاکره به باشگاه می روم.

"محمد ایران‌پوریان" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، در خصوص آخرین صحبت‌های خود با باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: چندین بار از سوی باشگاه با من تماس گرفته شده و چون در مسافرت هستم و همراه با خانواده در مشهد حضور دارم، قرار شده اوایل هفته آینده برای صحبت به باشگاه بروم.

وی افزود: امیدوارم هر آنچه خیر است، در آینده پیش بیاید و همیشه گفته‌ام که اولویت من تراکتور است. پوشیدن پیراهن تراکتور برای هر بازیکنی افتخار است و هر بازیکنی پیراهن این تیم را نپوشد، یک کمبود در رزومه‌اش محسوب می شود.

مدافع تراکتورسازی در خصوص شایعات مربوط به بحث سرمربی‌گری این تیم بیان کرد: صحبت کردن در این باره، در حیطه وظایف من نیست و همیشه باید به نظر هواداران احترام گذاشت و نظر هواداران نیز ادامه همکاری تونی اولیویرا است.

وی افزود: مسئولان باشگاه نیز با احترام به نظر هواداران، اولویت اول و آخر تیم را اولیویرا اعلام کرده‌اند اما بعضی‌ها می‌خواهند با این شایعات، به تراکتورسازی لطمه بزنند. مدیرعامل تیم بارها مصاحبه کرده و این موضوع را تایید کرده و نباید به حواشی دامن زد.

ایران‌پوریان درباره دریافتی خود از باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: دوست ندارم در خصوص مسائل مالی صحبت کنم و هیچ موقع با تراکتورسازی در خصوص مسائل مالی بحث نکرده ام و این موضوع را می توانید بپرسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.