سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در نشست امروز هیئت مدیره تشکیل کمیته انضباطی مصوب شد و مقرر گردید این کمیته هر چه زودتر فعالیت خود را به عنوان یکی از مهمترین بخش ها آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین عبدی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مطرح شده در این نشست افزود :هیات مدیره برای بررسی و تصمیم گیری در مورد مسائل مختلفی تشکیل جلسه داد از جمله مصوبات جلسه امروز تشکیل کمیته انضباطی به عنوان یکی از ارکان مهم باشگاه مصوب شد و مقرر گردید با مشخص شدن اعضا فعالیت این کمیته هر چه سریعتر آغاز شود وی ادامه داد از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بازنگری در چارت باشگاه بود در این ارتباط اعضای هیئت مدیره بعد از جمع بندی نظرات خود را اعلام می کنند در این ارتباط تصمیم گیری شود.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به نیاز مبرم به تشکیل جلسات فنی این اختیار به آقای طاهری داده شد تا هر زمان که لازم می دانند نسبت به تشکیل جلسات فنی اقدام نماید در این نشست ها هم اعضای فنی هیئت مدیره و هم افرادی غیر از این ،مانند پیشکسوتان و دیگر کارشناسان با توجه به صلاحدید مدیریت و موضوع مورد بحث حضور خواهند داشت .

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا مسائل مالی و اسپانسری مطرح شد یا نه تصریح کرد: بحث اسپانسر در این جلسه مطرح نبود. با توجه به اهمیت گستردگی موضوع در جلسات آتی در این باره بحث و گفت‌وگو خواهد شد اما درباره تامین بودجه برای مقطع فعلی فعالیت باشگاه صحبت هایی صورت گرفت و مقرر شد آقای طاهری و وزارت ورزش در این ارتباط پیگیری ها را انجام دهد.

حسین عبدی در پایان گفت: هیات مدیره در ارتباط با مسائل تیم بر اجرای برنامه های مورد نظر کادر فنی تاکید کرد که در این ارتباط الویت به جذب بازیکنان طبق خواسته های فنی سرمربی داده شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.