تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که کریم باقری هم مانند روز گذشته غایب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرخپوشان که تمرین آماده سازی خود را برای آغاز لیگ برتر پیگیری می کنند در شرایطی دومین جلسه تمرینی خود را انجام دادند که مانند روز گذشته تنها ۹ بازیکن در این جلسه تمرینی حضور پیدا کردند.

حاشیه های این تمرین را در زیر می خوانید:

* این جلسه تمرینی در شرایطی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز شد که بازیکنان از ساعتی پیش از شروع تمرین در مجموعه درفشی فر حاضر شدند این در شرایطی بود که مانند روز گذشته تنها ۹ بازیکن در این جلسه تمرینی حضور پیدا کردند.

* این جلسه تمرینی در حالی پیگیری شد که اکثر زمان آن به تمرینات بدنسازی اختصاص داشت. سرخپوشان برای دقایقی به پاسکاری های کوتاه و بلند و مرور کارهای تاکتیکی مشغول شدند.

* سوشا مکانی و مرتضی قدیمی پور ابتدا همراه تیم بدنسازی کردند و سپس زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات اختصاصی شان را پیگیری کردند. آنها پس از دقایقی به سایر نفرات ملحق شدند و تمریناتشان را پیگیری کردند.

* با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می شود اما با این حال ۳۰ هوادار پشت درب مجموعه درفشی فر حضور پیدا کردند.

* احمد نورالهی هم که با کتف بسته در تمرینات حاضر شده بود در مراحلی از تمرین که به او فشار زیادی وارد نمی شد حضور پیدا کرد.

* تمرینات پرسپولیس طبق اعلام کادر فنی این تیم تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار می شود.

* کریم باقری هم مانند روز گذشته غایب بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.