بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: فصل گذشته در این باشگاه آرامش داشتم و هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت.

قاسم دهنوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیتش برای ادامه همکاری با ذوب آهن اصفهان گفت: در حال حاضر که در تعطیلات لیگ هستیم و دوست دارم که فصل آینده هم در این باشگاه بمانم و از باشگاه هم با من تماس گرفته‌اند و فعلا در مسافرت هستم.

وی ادامه داد: مشکلی برای ادامه حضور در ذوب آهن ندارم و در این باشگاه فقط آرامش داشتم و هیچ حاشیه‌ای نبود و فقط به فوتبال فکر می‌کردیم و از نظر مالی هم مشکلی وجود نداشت باشگاه به تعهداتش عمل کردو ۷۰ درصد از مبلغ قراردادهایمان را دریافت کرده‌ایم. مگر یک فوتبالیست به جز آرامش چه چیز دیگری می‌خواهد؟  فصل آینده هم این باشگاه در سه جام حضور دارد و انتظارها از ذوب آهن بسیار بالاست.

دهنوی در مورد اینکه گفته بود به پرسپولیس هم فکر می‌کند، گفت: خبرنگاری از من پرسید اگر پرسپولیس به تو پیشنهاد بدهد قبول می‌کنی؛ من هم گفتم بله، با این تیم نایب قهرمان شدیم و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردم و مشکلی نداشتم ولی فصل گذشته با وجود اینکه ذوب آهن آسیایی نبود این باشگاه را انتخاب کردم چون می‌خواستم آرامش داشته باشم.

وی افزود: در پرسپولیس برخی که به دنبال آوردن بازیکنان خود بودند حرف‌های زیادی زدند و مدام از فهرست مازاد سخن گفتند مگر بازیکنی که قرارداد ندارد در فهرست مازاد قرار می‌گیرد؟! به هر حال هرچه بود گذشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.