کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ستاره پیشین فوتبال بارسلونا گفت: این روزها همه متوجه شده‌اند که فیفا بزرگ‌ترین مافیا در ورزش جهان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، هریستو استویچکوف بازیکن پیشین فوتبال بلغارستان در واکنش به حوادث اخیر در پیکره فوتبال جهان گفت: فیفا آبروی فوتبال را برده است، این روزها حس بسیار بدی دارم، احساس می‌کنم سالها بیهوده خود را عضوی از فیفا می‌دانستم و گمان می‌کردم که خانه‌ای دارم به نام فیفا اما خوشحالم که به رغم اصرار مقامات کشورم هرگز هیچ سمتی نداشتم وهرگز در فیفا کوچکترین مقامی کسب نکردم. این برای من یک افتخار است که هیچ ربطی به فیفا نداشته‌ام.

استویچکوف که تا پایان سال ۲۰۰۳ سرمربی دی.سی یونایتد آمریکا بوده ادامه داد: عده‌ای را بازداشت کرده‌اند و این برای من عجیب نبود اما عده‌ای که بازداشت نشده‌اند که هستند؟ آیا آنها در این فساد نقشی نداشته‌اند؟ من قصد حمایت از پلاتینی را ندارم در زندگی ورزشی خود هرگز در حزبی با گروهی عضو نبوده‌ام و اکنون نیز برایم اهمیتی ندارد که چه اتفاقی رخ می‌دهد چرا که دیگر فیفا را خانه خود نمی‌دانم، به جام‌های جهانی فکر می‌کنم که تصور می‌کردم در نهایت عدالت و آرامش و مساوات برگزار می‌شود و اکنون متوجه شده‌ام که نتایج اکثر بازی‌های آن از قبل مشخص شده بود. برای خود و برای فوتبال متاسفم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.