سرمربی ۷۰ ساله و هلندی تیم ملی فوتبال هلند پس از برد قاطع تیمش برابر تیم هشتاد و دوم جهانی لیتوانی، بر رضایت خود از عملکرد بازیکنانش سخن گفت و از مثبت‌اندیشی‌ نسبت به بازی‌های پیش رو در شهریورماه.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته ششم مسابقات مرحله گروهی مقدماتی جام‌ملت‌های اروپا سال آینده موسوم به یورو۲۰۱۶ و در گروه یک این رقابت‌ها، هلند تیم ششم جهان از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه میهمان لیتوانی تیم هشتاد و دوم جهان بود که این دیدار در نهایت با نتیجه دو به صفر نارنجی پوشان به پایان رسید.

پس از این دیدار، گاس هیدینگ سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال هلند به خوشبینی خود نسبت به تیمش بالاخص برای دیدارهای شهریورماه برابر ایسلند و ترکیه اشاره کرد.

این سرمربی ۷۰ ساله گفت: ما بالقوه می‌توانیم که در دیدارهای سپتامبر پیروز شویم. آن دو دیدار برابر ایسلند و ترکیه بسیار مهم هستند.

او افزود: چند تا از بازی‌های اخیرمان خیلی خوب نبودند زیرا برخی از بازیکنانم خیلی انفرادی بازی می‌کنند و از کار گروهی غافل اند. در هر حال به آینده با مثبت‌اندیشی نگاه می‌کنم.

این سرمربی نام‌آور تصریح کرد: از عملکرد تیمم برابر لیتوانی راضی‌ام. ما کنترل بر توپ و میدان داشتیم و شروع بازی را با تسلط صورت دادیم. ما دست بالا را داشتیم و گام نخست را ما برداشتیم. این نتیجه‌ای بود که همواره به دنبال آن بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.