«من در این مورد اطلاعی ندارم و هیچ فردی هم از باشگاه درخصوص جذب سیدجلال با من تماس نگرفت.» این واکنش کریم باقری دستیار ایرانی برانکو ایوانکوویچ است به مذاکره نژادفلاح با سیدجلال حسینی.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بار دیگر نشانه هایی از دور شدن گام به گام پرسپولیس از برانکو نمایان شد. نژادفلاح صبح چهارشنبه با جلال حسینی قرار گذاشت تا با او برای سال بعد به توافق برسد و این خبر را هم رسانه ای کرد اما حالا کریم باقری است که به این توافق واکنش نشان می دهد. دستیار اول برانکو در این باره به تسنیم می گوید:« تا آنجا که من اطلاع دارم برانکو لیستی به باشگاه نداده است. نمی‌دانم وقتی هنوز مربی در ایران نیست چطور بازیکن جذب می‌کنند. حتماً مسئولان باشگاه خودشان صلاح دیدند که با حسینی به توافق برسند.وقتی لیستی وجود ندارد در مورد چه موضوعی صحبت می‌کنید؟! اصلاً لیست وجود خارجی ندارد. وقتی برانکو هنوز تکلیف خودش را نمی‌داند چه لیستی به باشگاه بدهد؟»

این همان حرفی است که چند روز قبل برانکو به خبرآنلاین گفته بود. اینکه او نه لیستی داده و نه اصلا می داند سرنوشتش با پرسپولیس به کجا می کشد. نژادفلاح که می گویند با تغییرات در باشگاه پرسپولیس در این تیم نمی ماند ، برای خود مشغول تیم بستن بر اساس لیستی است که برانکو آن را نداده. شاید نژادفلاح و البته وزارت ورزش به دنبال یک مربی ایرانی هستند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )