مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که علیرضا منصوریان و پرویز مظلومی گزینه‌های مناسبی برای هدایت استقلال هستند.

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد گزینه‌های مربیگری استقلال گفت: در بین گزینه‌ها، پرویز مظلومی و علیرضا منصوریان شرایط مناسب‌تری دارند، چراکه مظلومی نتایج خوبی در استقلال گرفت و منصوریان هم یک مربی جوان است. این درست است که برای منصوریان در تیم امید مشکلاتی پیش آمد ولی در نفت تهران نتایج خوبی گرفت و قابلیت‌های خود را نشان داد.

وی ادامه داد: مظلومی با تجربه‌اش می‌تواند به استقلال کمک کند و از طرفی منصوریان هم انگیزه زیادی دارد تا استقلال را به روزهای اوجش برگرداند. درمورد فیروز کریمی باید بگویم که او بیشتر در تیم‌های شهرستانی موفق بوده و در استقلال کارنامه خوبی نداشت. کریمی در استقلال امتحانش را پس داده و دیگر گزینه‌ها هم تجربه لازم را ندارند.

«استقلال مربی بزرگ می‌خواهد، چون تیم بزرگی است»، نوازی با بیان این جمله اظهار داشت: ما هم می‌توانیم ادعا کنیم که شرایط کار کردن در استقلال را داریم ولی باید دید که چقدر در مربیگری تجربه کسب کرده‌ایم و چقدر توانایی داریم. امیدوارم در نهایت بهترین انتخاب برای استقلال صورت بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.