کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیر رسانه‌ای تیم امید گفت: قرار است مربی فرانسوی شرایطی را که در ایمیل برای او قید شده بررسی کرده و فردا پاسخ نهایی را بدهد.

عباس علیپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت مربی فرانسوی که قرار است به کادر فنی تیم امید اضافه شود، گفت: این مربی فرانسوی که دستیار فلیپ تروسیه بوده، در ایران حضور دارد و نشست هایی را با خاکپور و کاشانی برگزار کرد. کادر فنی و مسئولان تیم در خصوص شرایط همکاری با وی به جمع بندی نهایی رسیده‌اند و نه تنها شرایط و مبلغ مورد نظر خود را به مربی فرانسوی اعلام کرده‌اند بلکه به درخواست او برایش ایمیل کرده‌اند.

وی افزود: قرار است این مربی فرانسوی شرایطی که در ایمیل برای او قید شده را بررسی کرده و روز یکشنبه پاسخ نهایی خود را بدهد و اگر شرایط ما را قبول کند در اردوی ترکیه به تیم ملحق خواهد شد.

مدیر رسانه‌ای تیم امید در خصوص جدایی مجید صالح از کادر فنی این تیم خاطرنشان کرد: صالح در اواسط فصل قبل که امکان حضورش در یک تیم باشگاهی‌ وجود نداشت به کادرفنی تیم امید اضافه شد و در مدت حضورش زحمات زیادی برای تیم امید کشید که مسئولان تیم قدردان آن هستند.

علیپور تاکید کرد: در حال حاضر که فصل نقل و انتقالات لیگ آغاز شده صالح دوست دارد دوباره در عرصه باشگاهی به فعالیت خود به عنوان مربی ادامه دهد و به احتمال زیاد در این خصوص پیشنهاداتی هم دارد، به همین دلیل از کادرفنی تیم امید جدا شد و دلیل خاص دیگری ندارد. برای او در عرصه باشگاهی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.