مدیر رسانه‌ای تیم امید گفت: قرار است مربی فرانسوی شرایطی را که در ایمیل برای او قید شده بررسی کرده و فردا پاسخ نهایی را بدهد.

عباس علیپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت مربی فرانسوی که قرار است به کادر فنی تیم امید اضافه شود، گفت: این مربی فرانسوی که دستیار فلیپ تروسیه بوده، در ایران حضور دارد و نشست هایی را با خاکپور و کاشانی برگزار کرد. کادر فنی و مسئولان تیم در خصوص شرایط همکاری با وی به جمع بندی نهایی رسیده‌اند و نه تنها شرایط و مبلغ مورد نظر خود را به مربی فرانسوی اعلام کرده‌اند بلکه به درخواست او برایش ایمیل کرده‌اند.

وی افزود: قرار است این مربی فرانسوی شرایطی که در ایمیل برای او قید شده را بررسی کرده و روز یکشنبه پاسخ نهایی خود را بدهد و اگر شرایط ما را قبول کند در اردوی ترکیه به تیم ملحق خواهد شد.

مدیر رسانه‌ای تیم امید در خصوص جدایی مجید صالح از کادر فنی این تیم خاطرنشان کرد: صالح در اواسط فصل قبل که امکان حضورش در یک تیم باشگاهی‌ وجود نداشت به کادرفنی تیم امید اضافه شد و در مدت حضورش زحمات زیادی برای تیم امید کشید که مسئولان تیم قدردان آن هستند.

علیپور تاکید کرد: در حال حاضر که فصل نقل و انتقالات لیگ آغاز شده صالح دوست دارد دوباره در عرصه باشگاهی به فعالیت خود به عنوان مربی ادامه دهد و به احتمال زیاد در این خصوص پیشنهاداتی هم دارد، به همین دلیل از کادرفنی تیم امید جدا شد و دلیل خاص دیگری ندارد. برای او در عرصه باشگاهی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.