در کنار کاپیتان بایرن مونیخ، شیاطین سرخ خواهان جذب سه بازیکن هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش‌ روزنامه «دیلی اکسپرس» باشگاه منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن مارکو رویس آلمانی از بورسیا دورتموند، گونزالو ایگواین آرژانتینی از ناپولی و نیکولاس گایتان آرژانتینی از بنفیکا مجموعاً در ازای ۱۱۳ میلیون پوند است و در روزهای آتی جذب یکی از آنها را اعلام خواهد کرد.

شیاطین سرخ برای فصل نقل‌‌و‌انتقالات تابستانی رقم هنگفتی را جهت تقویت تمامی خطوط خود به خصوص حمله‌شان کنار گذاشته‌اند. گفته می‌شود مارکو رویس هدف اول سرخپوشان منچستر است و به شدت به دنبال عقد قرارداد با وی هستند. در سوی دیگر منچستریونایتد قصد دارد ایگواین را با ۴۲ میلیون پوند به ترکیب خود اضافه کند.

در نهایت هم خبرها حاکی از آن است که نیکولاس گایتان با منچستریونایتد به توافق رسیده و به زودی این انتقال عملی خواهد شد و در روزهای آتی خبر جذب وی به طور رسمی اعلام خواهد شد.

«دیلی اکسپرس» همچنین اعلام کرد، فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ هم علاقمند به کار زیرنظر لوئیز فن‌خال، سرمربی پیشین خود در منچستریونایتد است. لام ۳۱ ساله که در گذشته پیشنهاد شیاطین سرخ برای پیوستن به این تیم را رد کرده بود حالا ظاهراً به دنبال چالشی جدید آنهم در لیگ برتر انگلیس است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.