مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که ۹۵ درصد از شاکله اصلی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ را در مینی کمپ دوم تیم ملی در اختیار داریم.

به گزارش ایسنا ، اوسیانو کروز با تاکید بر اینکه از عملکرد بازیکنان در مینی کمپ اول و دوم بسیار راضی هستیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه این دو مینی کمپ پس از پایان لیگ برتر بود از بازیکنان بسیار راضی هستیم چرا که آن‌ها با پشتکار و عزم بالا می‌خواهند که بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی ادامه داد:‌ از اینکه بازیکنان تیم فوتبال نفت، پرسپولیس و ذوب آهن را در اختیار نداشتیم، متاسفیم اما باید بگویم که ۹۵ درصد از شاکله اصلی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ را در اختیار داشتیم.

کروز با بیان اینکه سایر بازیکنان در لیست آماده‌باش حضور دارند عنوان کرد: هنوز تصمیم نهایی را در مورد تیم اصلی نگرفته‌ایم و سایر بازیکنان در لیست آماده باش حضور دارند. در مجموع از عملکرد بازیکنان بسیار خرسند هستیم چرا که اهدافی را که در سر داشتیم توانستیم در مینی‌کمپ دوم به دست آوریم.

دستیار اول سرمربی تیم ملی با بیان اینکه بازیکنان جوانی در اردوی تیم ملی حضور یافته‌اند گفت: آن‌ها اعتماد به نفس بهتری پیدا کرده‌اند و به راحتی می‌توانند فوتبال خود را در زمین ارائه دهند. از نگرش و برخورد بازیکنان بسیار خوشحال هستیم.

کروز همچنین در مورد اضافه شدن علیرضا جهانبخش به تیم ملی بیان کرد: هنوز نمی‌دانیم که او در لیست نهایی حضور داشته باشد. او عمل جراحی انجام داده بود و در حال حاضر در دوران نقاهت به سر می‌برد هرچند که خود را به تیم ملی معرفی کرد و کادر پزشکی نیز او را دید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.