مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقد است تا وقتی مشکلات مالی حل نشود،‌ خرید امتیاز فولادنوین خوزستان بی‌فایده است.

مسعود رضاییان در گفت​گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره احتمال واگذاری نفت مسجد سلیمان برای شرکت در لیگ به یکی از بخش‌های مردم ​نهاد مانند شهرداری و شورای شهر، اظهار کرد: شایعات و صحبت​های بسیاری را می​شنوم ولی آنچه درباره تیم نفت مسجدسلیمان پیش‌​بینی می​‌کنم، این است که با توجه به اینکه این تیم دیگر لیگ برتری نیست و می‌تواند از بودجه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان استفاده کند، روند ساده‌ای برای ادامه کار دارد و مشکل خاصی نخواهد داشت که بخواهد واگذار شود.

وی افزود: این تیم پیش از اینکه لیگ برتری باشد چندین سال در لیگ یک بازی می‌​کرد و زیر نظر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بود و بعید هم می‌دانم که این تیم در ادامه واگذار شود، مگر این‌که تصمیمات جدیدی گرفته شده باشد که من اطلاع ندارم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: به هر حال این تیم در فصل گذشته لیگ برتر نیز باید به جایی واگذار می​‌شد تا به تیم کمک ‌می‌شد. ما سال گذشته در نبود پول، سال سختی را گذراندیم و تلاش​مان را کردیم ولی نشد و خودمان هم از این موضوع خیلی ناراحت هستیم.

وی در ادامه در مورد اینکه از نفت مسجدسلیمان به عنوان یکی از گزینه​‌های خرید امتیار فولادنوین خوزستان نام برده می‌شود، عنوان کرد: اگر سال گذشته به تیم ما کمک می‌شد، تیم ما خودش می​‌توانست در لیگ برتر بماند و این‌که این امتیاز خریده شود و در لیگ برتر شرکت کند و باز هم مشکل تامین منابع مالی آن سر جای خودش باشد، به جز سقوط مجدد چیز دیگری نخواهد داشت. مگر این‌که کسی که این جایگزینی را انجام می​‌دهد، فقط به فکر تغییر مالکیت و سهام نباشد و به فکر تامین منابع مالی فعالیت هم باشد که این مهم تر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.