ستاره سابق میلان که اکنون ۴۸ ساله است اظهار داشت که در رابطه با وضعیت فعلی آ.ث.میلان احساس مسئولیت می‌کند و می خواهد وارد گود شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پائولو مالدینی، مدافع سابق تیم آ.ث.میلان که اکنون ۴۸ سال دارد، در گفت‌وگویی اظهار داشت که علاقه‌مند است به قرمز و سیاه‌پوشان بپیوندد. او از تمایل خود برای کمک به تیم سابقش خبر داد.

مالدینی که به مدت ۲۵ سال به عنوان مدافع برای آ.ث.میلان نزدیک به ۱۰۰۰ بازی کرد، نگرانی خود را از آینده‌ میلان بدین ترتیب بیان کرد: این نتایجی که در این فصل برای میلان به وجود آمده است اصلا خوشایند نیست؛ ما به عنوان کسانی که سال‌ها در این باشگاه نقش داشتیم، باید احساس مسئولیت کنیم و وارد صحنه شویم.

او ادامه داد: خود من علاقه‌مند هم هستم که به میلان برگردم و اگر کاری از دستم برمی‌آید انجام دهم.

مالدینی اولین بازی خود را با لباس میلان در تاریخ ۲۰ ژانویه ۱۹۸۵ در دیدار با تیم اودنیزه انجام داد. او بعد از انجام نزدیک ۱۰۰۰ بازی با لباس میلان، در ۴۱ سالگی در دیدار با فیورنتینا در ۳۱ مِه ۲۰۰۹، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او در هنگام خداحافظی از فوتبال، با ۲۵ سال وفاداری به باشگاهش و بالای سر بردن ۲۶ جام مختلف از جمله: ۵ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۷ قهرمانی در سری آ، ۱ قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، ۴ قهرمانی در سوپرجام اروپا و ۲ قهرمانی در جام بین قاره‌ای از اسطوره های میلان و جزء پر افتخارترین فوتبالیست‌های تاریخ فوتبال جهان محسوب می‌شود.

مالدینی ۱۲۶ بازی برای تیم ملی ایتالیا انجام داد. او در ۴ دوره حضور خود در جام جهانی و ۳ دوره یورو هرگز نتوانست جامی را بالای سر ببرد. تنها افتخارات ملی او، نایب قهرمانی در جام جهانی ۱۹۹۴ ، سومی در جام جهانی ۱۹۹۰ و نایب قهرمانی در یورو ۲۰۰۰ می باشد. او در جام های جهانی ۱۹۹۰ و ۱۹۹۴ در تیم ستاره‌های جام جای گرفت. همچنین در سال ۱۹۹۴، از سوی مجله ورلد ساکر به عنوان بازیکن سال انتخاب شد. او اولین مدافعی بود که به این افتخار دست پیدا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.