سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان می‌گوید با نداشتن زیرساخت‌های مناسب و منابع مورد نیاز، حضور در لیگ برتر، ما را غرق خواهد کرد.

به گزارش ایسنا - منطقه خراسان، در روزهایی که پیام در آستانه سقوط به لیگ دو بود و ابومسلم با داستان‌های مالکیتی و بدهی و محرومیت‌هایش درگیر بود، در میان آن همه ناکامی اما تولد یک تیم جدید، اتفاقی خوشایند برای فوتبال بحران‌زده مشهد به حساب می‌آمد و نوید روزهای خوب را به هواداران می‌داد.

محمدرضا عباسی یکی از مدعیان مالکیت باشگاه ابومسلم که دیگر از ادامه پیگیری این دعوا خسته شده بود، با جمع کردن عده‌ای از پیشکسوتان و بزرگان باشگاه ابومسلم در گرد خود، باشگاهی جدید به نام سیاه‌جامگان ابومسلم پیش‌رو خراسان به ثبت رساندند و با خرید امتیاز یک تیم دسته دومی از شهرستان رباط کریم پا به مسابقات این لیگ گذاشتند.

شهریورماه سال ۹۰ این تیم متولد شد، این تیم با لباس و پرچمی مانند ابومسلم در زمین فوتبال حاضر می‌شد، یعنی قرار بود امید دوباره مشهدی‌ها باشد. سیاه‌جامگان در ابتدا خداداد عزیزی را به عنوان مدیر فنی و مرحوم سید کاظم غیاثیان را به عنوان سرمربی و نیز نیما نکیسا و مهدی هاشمی نسب را در اختیار داشت اما در ادامه فصل با رفتن مرحوم غیاثیان به تیم ابومسلم، این تیم مدتی بدون سرمربی ماند و با حضور آرمین رهبر و حمید حسینی‌پور به کار خود ادامه داد تا اینکه سرمربی جدیدی در آبان ماه سال ۹۰ به تیم پیوست؛ محمدرضا مهاجری کسی بود که با حضورش توانست شرایط تیم را بهبود دهد و تا رده چهارم جدول آن را بالا بیاورد ولی صعود نکردند.

اما یک سال بعد یعنی در روزهای پایانی سال ۹۱ سیاه‌جامگان ابومسلم توانست به لیگ دسته یک صعود کند و در سومین سال، خود را برای صعود به لیگ برتر آماده کند، تا مرحله پلی‌آف نیز پیش رفت اما با بدشانسی از صعود به لیگ برتر بازماند. چیزی نگذشت که این تیم مصمم‌تر از گذشته پا به میدان گذاشت و توانست با اراده و تلاش بازیکنانش و باشگاه، در آستانه پنجمین سال تولدش، صعود به لیگ برتر را جشن بگیرد.

در تمامی این روزهای سخت و پرفراز و نشیب، کسی هدایت این تیم را برعهده داشت که باید بخشی از موفقیت‌های سیاه‌جامگان را مدیون این مربی صبور و کاربلد دانست. کسی که فیروز کریمی به او لقب «فرهاد کوهکن» فوتبال خراسان را داده است که توانسته با سختی زیاد و مشکلات بسیار سیاه‌جامگان را به لیگ برتر برساند.

مهاجری پس از وقفه‌ای چندساله فعالیت فوتبالی خود را در سال ۷۶ با هدایت تیم جوانان پیام آغاز کرد و به مقام اول کشور دست یافت؛ پس از آن کار در کنار فیروز کریمی روی نیمکت ابومسلم را تجربه کرد و حضور در تیم‌هایی همچون پاس، استقلال اهواز، راه آهن، صبای قم و داماش بخشی از کارنامه فعالیت‌های مهاجری در این سال‌هاست.

محمدرضا مهاجری با حضور در محل خبرگزاری ایسنا درباره فصلی که برای سیاه‌جامگان در مسابقات لیگ دسته یک گذشت و نیز آینده این تیم و اما و اگرهای حضورش در لیگ برتر به گفت وگو پرداخت.

وی در ابتدا با اشاره به حضورش در تیم سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: در چهار سالی که در این تیم حضور داشتم، پیش‌بینی این روزهای خوب و حتی بهتر را می‌کردیم اما اگر این موضوع را از همان ابتدا باز می‌کردیم شاید مورد تمسخر قرار می‌گرفتیم یا باورش کمی سخت بود.

مهاجری تصریح کرد: از همان ابتدا که کار خودمان را در لیگ دسته دو آغاز کردیم تا سال گذشته که به پلی آف لیگ برتر رسیدیم و امسال که توانستیم جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب کنیم، همواره درگیر مشکلات زیادی بودیم اما با توجه به این مشکلات هیچ وقت خودمان را از هم جدا نمی‌دیدیم و تمامی مشکلات را با تعامل حل کردیم.

وی اضافه کرد: در این میان فراز و نشیب‌های زیادی وجود داشت ولی تمام توان خود را به هدفی که دنبالش بودیم یعنی صعود به لیگ برتر، معطوف کرده بودیم و هیچ‌گاه خود را درگیر مسائل دیگر نکردیم.

مهاجری ادامه داد: خدا را شکر توانستیم با تلاش و درایت بازیکنان و تمامی مسئولین باشگاه سیاه‌جامگان به هدف خود که صعود به لیگ برتر بود دست پیدا کنیم، ولی باز هم تاکید می‌کنم اگر تلاش تمامی عوامل نبود نمی‌توانستیم به این خواسته خود برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‎جامگان ابومسلم خراسان خاطرنشان کرد: ابزاری به غیر از تلاش صادقانه نداشتیم، همدلی بچه‌ها و نگاه آینده‌نگر و سرپوش گذاشتن روی حق قانونی‌شان از عوامل موفقیت بود تا شرایط سخت بحران‌ها را پشت سر بگذاریم و جواز حضوردر لیگ برتر را کسب کنیم و حداقل از لحاظ فنی شرمنده بازیکنانم و تیمم نشدم.

وی خاطرنشان کرد: با سخن گفتن از کمبودها و مشکلات، خدایی نکرده هیچ‌گاه نخواستم ارزش کار عباسی، مالک باشگاه را کم جلوه دهم، بودن خانواده عباسی باعث شد فوتبال خراسان امروز به خودش ببالد. شخص عباسی کمک شایانی به فوتبال خراسان انجام داده است و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه تمام تلاش خود را انجام داد ولی به نظر من کافی نبود و نیاز به کمک بخش دولتی داشت.

مهاجری ادامه داد: با این حال برای ادامه راه نیازمند شرایط بهتری هستیم، خدا را شکر به جایگاهی رسیدیم که از نظر فوتبالی هیچ مشکلی نداریم ولی از نظر سخت‌افزاری دچار مشکلات زیادی هستیم و اگر بخواهیم در لیگ برتر موفق شویم حتما باید بخش دولتی به بخش خصوصی نگاه حمایتی را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان با بیان این که در حال حاضر تیم سیاه‌جامگان به آخر خط رسیده گفت: در حال حاضر با شرایط موجود، به انتهای خط رسیده‌ایم و اگر بخواهیم با این شرایط ادامه دهیم قطعا به مشکل برمی‌خوریم. همان طور که در گذشته صحبت کرده بودم و در برنامه زنده تلویزیونی گفتم با این شرایط اگر عباسی بخواهد تیم‌داری کند من نمی‌گذارم چنین اتفاقی بیافتد، چون می‌دانم در این سال‌ها چه مشکلاتی را داشت و قطعا در آینده نیز به مشکل بر می‌خورد.

بدون کمک بخش دولتی موفق نمی‌شویم

وی با درخواست از بخش دولتی خواستار توجه و کمک به این باشگاه شد و تصریح کرد: درست است که تیم سیاه‌جامگان متعلق به بخش خصوصی است ولی باید این موضوع را یادآور شویم که بخش خصوصی هیچ‌گاه نمی‌تواند سخت‌افزارهای لازم را مهیا کند.

مهاجری ادامه داد: متاسفانه تاکنون هیچ باشگاهی امکانات مورد نیاز برای حضور در لیگ برتر را ندارد و اگر کل فوتبال ایران را در بخش خصوصی ارزیابی کنیم، متوجه می‌شویم که تنها باشگاه گسترش فولاد تبریز امکانات لازم را به عنوان تیمی که در بخش خصوصی چنین امکاناتی دارد و بقیه تیم‌هایی که به موفقیت‌هایی رسیده‌اند در بخش دولتی هستند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان با بیان این که در چهار سالی که باشگاه سیاه‌جامگان فعالیت می‌کند باید حداقل ۲۰ درصد در زمینه سخت‌افزاری پیشرفت می‌کردیم، افزود: متاسفانه به نظر من به دلیل همان حمایتی که بخش دولتی از بخش خصوصی نکرد، پس‌رفت هم کرده‌ایم. در حال حاضر به خاطر حضور در لیگ برتر صحبت‌های ما بیشتر شنیده می‌شود زیرا صعود کرده‌ایم ولی متاسفانه این نگاه را باید در چهار سال گذشته به تیم ما می‌کردند.

مهاجری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورزشگاه آستان قدس امکاناتی خیلی خوب دارد که با امکانات روز دنیا قابل قیاس است ولی برای چه آن را ساخته‌اند؟ شرکت‌هایی مانند برق و آب و فاضلاب و غیره وجود دارند که امکانات ورزشی بسیاری خوبی را فراهم کرده‌اند ولی چرا از این امکانات برای ورزش استان استفاده نمی‌شود؟ چرا جلو نمی‌آیند تا کمک کنند؟ حداقل از لحاظ سخت افزاری می‌توانند کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان تصریح کرد: اگر بخش دولتی امکانات سخت‌افزاری را به ما بدهد، بر مبنای این امکانات تمرینات خود را دنبال می‌کنیم و بدون هیچ مشکلی فعالیت می‌کنیم ولی وقتی نمی‌دانیم فردا کدام زمین قرار است تمرین کنیم، چطور می‌خواهیم موفق شویم؟

گوش شنوایی وجود ندارد

وی افزود: در حال حاضرتیم ما متعلق به تمام مردم است و ما باید به درستی جواب مردم را بدهیم. وقتی این تماشاگران برای دیدن بازی ما در وسط هفته حدود ۲۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند یعنی اینکه دوست دارند و برای آن هزینه می‌کنند. چقدر هزینه کار فرهنگی می‌کنیم؟ مگر ورزش غیر از این است؟ چرا خودشان را مجاب نمی‌کنند تا وارد این مقوله شوند و در آن سرمایه گذاری کنند. واقعا دیگر خسته شده‌ایم چون احساس می‌کنیم گوش شنوایی نیست.

وی گفت: حرف ما این است که برای موفقیت باید همدلی، همکاری و تعامل وجود داشته باشد، ارگان‌های ذی‌نفع که برای سلامت جامعه تلاش می‌کنند باید در بحث برگزاری مسابقات ورود کنند. هر سمینار و همایشی که قرار است برای مردم برگزار شود، چقدر باید هزینه کنید تا مردم بیایند ولی فوتبال چیزی است که مردم خودشان از جیب و وقتشان هزینه می‌کنند و می‌آیند و به نظرم باید قدر چنین فرصتی را دانست.

مهاجری با بیان اینکه لیگ برتر را مدینه فاضله خود نمی‌داند، عنوان کرد: من تجربه لیگ برتر را دارم، حضور در لیگ برتر برای من چیز جدیدی به حساب نمی‌آید و عشق این را ندارم که با کت و شلوار شیک در ورزشگاه آزادی روی نیمکت بشینم و چند گل بخورم و نتیجه را با اختلاف به استقلال و پرسپولیس واگذار کنم!

آیا می توانیم در لیگ برتر جزو بهترین‌ها باشیم؟

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش خود را انجام دهیم که همیشه در هر شرایطی جزو بهترین‌ها باشیم، همانطور که در این مدت از لیگ دو تا امروز جزو بهترین‌ها بودیم. ولی آیا الان شرایط بهترین بودن در لیگ برتر را داریم؟ پس چرا باید به این رقابت‌ها برویم؟ برویم که سهمیه را حفظ کنیم و در طول فصل دست و پا بزنیم و آخر لیگ هم دلهره داشته باشیم که نیفتیم؟

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان ابومسلم خراسان با مطرح کردن این موضوع که کار سختی در لیگ برتر پیش رو دارند،‌ عنوان کرد: بعد از بازی با داماش فقط یک روز شادی و تبریک صعود را داشتیم و از فردای آن روز باید فکر سقوط را داشته باشیم زیرا پا در وادی می‌گذاریم که شرایط کاملا متفاوتی دارد و قابل قیاس با شرایط پیش نیست. نقد و چالش و بررسی دارد و جوابگویی در لیگ برتر به مراتب سخت‌تر است. باید پاسخگو باشیم و به نسبت باید امکانات چنین فضای بزرگی را داشته باشیم.

مهاجری تصریح کرد: ما چهار سال تلاش کردیم تا به اینجا برسیم. البته ما اگر موفق شدیم قسمت زیادی مرهون عباسی است. ولی پیشنهاد من این است که تعدادی از کارشناسانی که در زمینه فوتبال خبره هستند در خصوص حضور تیم در لیگ برتر با نقد و منطق نظر بدهند تا بهترین تصمیم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌‎جامگان ابومسلم خراسان گفت: من تنها یک گلایه از باشگاه سیاه‌جامگان درباره پرداخت نکردن پاداش به بازیکنان پس از صعود به لیگ برتر دارم. دوست داشتم توجهی به بچه‌ها می‌کردند. متاسفانه بعد از صعود به لیگ برتر، مسئولین باشگاه هیچ توجه‌ای به بازیکنان نکرده‌اند و تمامی پاداش‌های که به بازیکنان قول داده بودند را عمل نکردند.

هنوز درباره تداوم همکاری‌ام صحبتی نکردیم

مهاجری درباره تصمیمش برای ماندن در تیم سیاه‌جامگان عنوان کرد: بعد از صعود به لیگ برتر به دلایل مشغولیت‌هایی، تنها یک جلسه ۳۰ دقیقه‌ای با عباسی درباره مسائل باشگاه داشتم ولی یکشنبه جلسه‌ای خواهیم داشت تا من برنامه‌های خودم را ارایه دهم و درباره ادامه همکاری با یکدیگر صحبت کرده و به جمع بندی برسیم. امیدوارم تصمیم گرفته شود تا یک تیم قدرتمند برای لیگ برتر شکل بگیرد که برای اعتبارمان بجنگیم. در غیر این صورت باید عباسی مالک باشگاه را مجاب کنم یا اینکه عباسی من را مجاب کند. در هر حال یکشنبه خیلی چیزها مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: تنها دلیل من برای بیان این صحبت‌ها این است که نمی‌خواهم تلاش مجموعه سیاه‌جامگان در این چهار سال، یک ساله از بین برود.

وی تصریح کرد: پیش از این گفته بودم که خیلی‌ها برای نیمکت شکسته ما برنامه‌ها داشتند؛ در حال حاضر نیز می‌دانیم چه کسانی برای این تیم ‌سر و دست می‌شکنند و دندان تیز کرده‌اند؛ جایگاه کمی نیست. سیاه‌جامگان، لیگ برتر، آن هم در شهر مشهد، مطمئنا باید بهترین تصمیم را در این‌باره بگیریم اما در واقع تا الان صحبتی با باشگاه برای حضورم روی نیمکت سیاه‌جامگان نداشته‌ام. دلیل انتشار خبری مبنی بر حضور من به عنوان سرمربی تیم در فصل آینده، نشان دهنده همدلی ما در این چهار سال است که باعث می‌شود عباسی چنین تصمیمی بگیرد.

مهاجری در پاسخ به این سوال که پس از صعود به لیگ برتر، پیشنهاداتی به وی برای فصل آینده از سایر تیم‌ها شده است، اظهار کرد: بعد از اتمام لیگ دسته یک، چند پیشنهاد خوب از لیگ دسته یک و لیگ برتر دریافت کردم ولی تاکنون مذاکره‌ای با هیچ تیمی نداشتم. فقط به یک تیم از لیگ دسته یک مشورت دادم و به دیگر پیشنهادات حتی فکر هم نکرده‌ام.

وی ادامه داد: با تمام وجودم سیاه جامگان را دوست دارم که اگر نداشتم این سختی‌ها را طی چهار سال تحمل نمی‌کردم. همه در کنار هم حرکت کردیم، لطف خدا هم شامل حالم شد. مگر می‌شود کسی نخواهد با این تیم به لیگ برتر برود؟ ولی حیف است دست‌رنج چهارساله تیم به یک‌باره از دست برود.

وی درباره حضور در لیگ برتر و سختی‌هایی که در این راه پیش‌روی سیاه‌جامگان است عنوان کرد: فضای لیگ برتر فرق می‌کند و بسیار بازتر است. ما نیز باید کارمان را گسترده‌تر کنیم، پافشاری من برای این است که با تیم‌های زیادی در لیگ برتر شرکت کرده‌ام و تلخی‌ و شیرینی‌های لیگ برتر را به خوبی چشیده‌ام و می‌دانم دو ماه آینده یا چهار ماه آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. چنین روزهایی را در فوتبال دیده‌ام و اینها حاصل ۱۵ سال تجربه در فوتبال است.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان درباره دریافت مبلغ قرار داد خود در این فصل عنوان کرد: اصلا نمی‌دانم قراردادم با سیاه‌جامگان چقدر است. در این چهار سالی که در خدمت سیاه‌جامگان بودم اصلا بحثی به نام قرارداد مالی یا پاداش صعود،‌ نداشتم. هر وقت نیاز بود مبلغی از باشگاه دریافت کرده‌ام.

با ۸ میلیارد می‌توان یک تیم خوب بست

مهاجری درباره اینکه چه مقدار بودجه لازم است تا در لیگ برتر موفقیت کسب کنند، عنوان کرد: با توجه به هزینه‌هایی که سازمان لیگ در روزهای گذشته درباره بودجه باشگاه‌ها طی فصل گذشته اعلام کرد، کمترین آنها ملوان با ۱۰ میلیارد تومان بود، حتی نفت مسجدسلیمان ۱۵ تومان هزینه کرده بود و بقیه تیم‌ها بالای ۲۵ تا ۳۰ تومان بودند. اگر استان خراسان رضوی شرایطی را برای کمک ایجاد کنند، با ۸ میلیارد تومان می‌شود یک تیم خوب بست.

مهاجری درباره اینکه چند بازیکنان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر احتیاج دارد، عنوان کرد: نیازمند این هستیم که حتما در هر پست یک بازیکن خوب در اختیار داشته باشیم که با توجه به این که پنج بازیکن جوان داریم، ۱۰ بازیکن هم از بزرگسالان در تیم ما حضور دارند و حضور ۱۰ بازیکن دیگر باعث تکمیل شدن تیم‌مان می‌شود.

سرمربی تیم سیاه جامگان ابومسلم خراسان درباره ورزشگاه آستان قدس و البته کمک کردن این نهاد به باشگاه سیاه جامگان عنوان کرد: طی صحبت‌هایی که با یکی از مسئولین آستان قدس داشتم، موافق اجاره یک ساله این ورزشگاه به ما نبودند که امیدوارم این نگاه تغییر کند. امیدوارم بتوانیم با مسئولین آستان قدس رایزنی کنیم تا این ورزشگاه را برای حضور در لیگ برتر انتخاب کنیم زیرا بهترین استادیوم را ساخته‌اند و حیف است از آن استفاده نشود.

وی همچنین درباره تسویه‌حساب بازیکنان با باشگاه عنوان کرد: بنابر اعلام باشگاه، تاکنون بازیکنان بین ۴۰ تا ۵۰ درصدقراردادشان را دریافت کرده‌اند؛ باشگاه دو فقره چک به بازیکنان داده است و تا ۷۰ درصد قراردادشان را خواهند گرفت ولی باز هم می‌گویم بازیکنانم پاداش برد و صعود را نگرفتند که ای کاش این مبلغ پرداخت می‌شد.

مهاجری ادامه داد: در این فصلی که گذشت بی‌پول نبودیم ولی کم‌پول بودیم. مشکلات بسیار زیادی داشتیم اما خدا را شکر توانستیم با این کم‌پولی به بهترین شکل ادامه دهیم.

فیروز کریمی به من هم لقب «ف ک» را داد

وی با اشاره به لقبی که فیروز کریمی به او داده بود، گفت: مجری یک برنامه ورزشی در مصاحبه‌ای به فیروز کریمی می‌گوید فیروز و فرهاد و فراز سه تا «ف ک»هایی هستید که خودتان را تثبیت کردید اما کریمی در پاسخ گفته بود یک «ف ک» دیگر در مشهد داریم به نام فرهاد کوهکن که اسم او در واقع رضا مهاجری نیست بلکه فرهاد کوهکن بوده است که با دست خالی تیم را به لیگ برتر رساند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان درباره مسایل و حواشی بازی با راهیان کرمانشاه و کناره‌گیری تیم سیاه‌جامگان از لیگ دسته یک در مقطع حساس فصل، گفت: هیچ‌گاه نخواستم وارد این بحث شوم. ولی عباسی درباره بیانیه‌ای که صادر کرد با من مشورت داشت. فقط این را می‌دانم که اتفاق بی‌سابقه و بدی بود. جوسازی بی‌سابقه‌ای در کرمانشاه بوجود آمد و توهین‌های بزرگی انجام شد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در طول فصل پیش می‌آمد اظهار کرد: از همان ابتدای فعالیت‌مان سعی کردیم ذهنیت بازیکنان را به سمتی ببریم که بزرگتر فکر کنند و افق‌های بزرگی را ترسیم کردیم تا مسایل کوچک مانع موفقیت آن‌ها نشود و مسائل غیرفنی را به ما بسپارند.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان ابومسلم ادامه داد: همیشه به گونه‌ای عمل کرده‌ام که نه بازیکنان متضرر شوند و نه باشگاه. همیشه سعی کرده‌ام امانت‌دار خوبی بین باشگاه و بازیکنان بوده و مدافع خواسته‌های به حق بازیکنان باشم. البته اگر ببینم بازیکنان خواسته‌ای داشته باشند که در حیطه وظایف باشگاه نباشد، به طور قطع از باشگاه حمایت می‎کنم که البته این کار بسیار سختی است.

در فوتبال مشهد همه با هم غریبه هستند

مهاجری بزرگترین مشکل فوتبال خراسان رضوی را متحد نبودن با یکدیگر عنوان کرد و افزود: متاسفانه هیچ تفکری پشت فوتبال استان نیست. به نظر من مشکل اساسی فوتبال استان این است که هیچ گاه زیر یک پرچم نبوده‌ و همیشه با یکدیگرغریبه بوده‌ایم و هیچ وقت نهادهایی مثل اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال، شهرداری، استانداری، بخش خصوصی و ... دور یک میز ننشستند و برای فوتبال استان تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به پیشنهادات خوبی که به بازیکنان سیاه‌جامگان ارایه شده، اظهار کرد: بعد از صعود به لیگ برتر ۶ یا ۷ بازیکن ما مورد توجه دیگر باشگاه‌ها قرار گرفتند؛ امیدوارم با حل شدن مشکل باشگاه تکلیف این بازیکنان هم مشخص شود.

مهاجری درباره بازیکنان جوانی که امسال در لیگ برترحضور داشتند، عنوان کرد: در فوتبال استان همیشه پتانسیل‌های زیادی دارد، خیلی خوشحالم که توانستیم در سالی که به لیگ برتر صعود کردیم از بازیکنانی استفاده شود که متولد ۷۴ و ۷۵ بودند. همیشه باید این موضوع را پذیرفت که عملکردشان هیچ‌گاه مانند امثال حمید مروی نبود ولی می‌توانند با چنین بازی‌هایی خود را به سطح قابل‌قبولی برسانند و در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشند.

وی با گلایه از مسئولین ادامه داد: همه باهم در اینجا غریبه و بیگانه هستیم. بازیکن جوان سیاه‌جامگان که متعلق به خود مشهد است، چرا نباید از او تقدیر کرد؟ چرا سازمان‌های مسوول، زمینی را در اختیارشان قرار نمی‌دهد؟ مگر این جوانان نخبه نیستند؟ چرا به آن‌ها در این استان توجه نمی‌شود؟ می‌توان شرایطی مهیا کرد و وام‌هایی به این بازیکنان داد یا با نظر استانداری یا نیروی انتظامی در بحث سرباز قهرمان چند نفر از بچه‌ها در سیاه‌جامگان مشغول شوند و البته تسهیلاتی دیگر که متاسفانه هیچ برنامه‌ای برای حمایت از استعدادها و جوانان وجود ندارد.

ابومسلم زنده شده است

مهاجری با اشاره به زنده شدن دوباره نام ابومسلم با تیم سیاه‌جامگان تصریح کرد: بعد از بازی مقابل داماش گیلان و حضور پرشور هواداران در این بازی، احساس کردیم که تیم ابومسلم هستیم و فکر می‌کنم ابومسلم قدیم دوباره زنده شده است و هواداران هم حس خوبی نسبت به تیم ما دارند. مردم ما را به عنوان ابومسلم می‌شناسند و چنین توقعی را از ما دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.