مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد حضورش در تیم ملی گفت:‌ هنوز هیچ خبری نیست و تا زمانی که چیزی روی برگه نیاید و قراردادی امضا نشود خبر خاصی نخواهد بود.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ در مورد آخرین اخبار درباره حضورش در کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی اظهار داشت:  هنوز هیچ خبری نیست و تا زمانی که چیزی روی برگه نیاید و قراردادی امضا نشود خبر خاصی نخواهد بود. من با افتخاری چند جلسه را برگزار کردم و ایشان درخواست داشت به عنوان سرمربی موقت به تیم ملی خدمت کنم که این مسئله را نپذیرفتم.

وی ادامه داد: معمولاً مربیان تیم ملی فوتسال باید بین دو جام جهانی عهده‌دار این سمت باشند که من هم از آقای افتخاری درخواست کردم که حداقل تا بعد از جام جهانی ۲۰۱۶ سرمربی تیم ملی باشم. به من گفتند که یکشنبه به کمپ تیم ملی بروم اما این کار را انجام نخواهم داد. نام دستیارانم را هم به مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌ام اما همه منتظر تصمیم‌ من هستند.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: فعلاً برای من اولویت مسابقات قهرمانی فوتسال باشگاه‌های آسیا است که با تأسیسات دریایی در این تورنمنت حضور دارم. البته این مسئله با دو بازی دوستانه تیم ملی در پرتغال هیچ خللی ایجاد نمی‌کند و می‌شود برای دو بازی تیم ملی ۴،۵ روز وقت گذاشت و تأسیسات را هم در کنار تیم ملی تمرین داد.

شمسایی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان باشگاه تأسیسات دریایی با جدایی احتمالی او از این تیم و پیوستن به تیم ملی موافقت کرده‌اند، گفت: ابتدا باید مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا را پشت سر بگذاریم، بعد فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال خواسته‌های من را برآورده کنند، تازه بعد از آن باید مسئولان باشگاه تأسیسات دریایی نظر خود را اعلام کنند.

وی در خصوص اینکه چرا در کلاس دانش‌افزایی مربیان فوتسال که با حضور ونانسیو لوپز در مشهد برگزار شده شرکت نکرده است، خاطرنشان کرد: حضور شخصی مانند لوپز در ایران فوق‌العاده است اما نمی‌توانم با ۲،۳ روز کلاس به تجربه چند ساله لوپز دست پیدا کنم،  این کلاس هم  توجیهی است. من برای خودم اصولی دارم که آنها برایم از هرچیزی مهم‌تر هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.