هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در بازی برگشت مقابل الهلال عربستان کاری به مراتب دشوارتر از بازی رفت برابر این تیم عربستانی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احمد نورالهی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل الهلال عربستان، اظهار داشت: بازی سنگینی بود و بدن‌های ما هم به خاطر برگزاری دربی خسته بود اما با این حال توانستیم بازی را ببریم و دست پر از میدان خارج شویم. 

وی در ادامه افزود: الهلال واقعاً تیم قدرتمندی بود و خیلی سخت می‌شد به دروازه این تیم نزدیک شد. باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا در عربستان حداقل یک مساوی بگیریم. مطمئناً کار ما در عربستان بسیار سخت‌تر خواهد بود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: با توجه به روابط دو کشور ایران و عربستان این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود و ما هم با بازیکنان تیم الهلال کری داشتیم. به همین خاطر نیز باید تلاش کنیم در عربستان نتیجه لازم را بگیریم.

نورالهی در پایان در خصوص جو ورزشگاه آزادی و محرومیت سوشا مکانی و امید عالیشاه از بازی برگشت الهلال - پرسپولیس گفت: بازی کردن در این جو برای هر تیمی از جمله الهلال که یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، قاعدتاً خیلی سخت است.

وی خاطر نشان کرد: امروز هواداران نه تنها یار دوازدهم، بلکه یار اول ما در میدان بودند. به خاطر آنها هم که شده باید در بازی برگشت نتیجه مطلوب را بگیریم، هرچند در غیاب مکانی و عالیشاه کار ما سخت‌تر شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.