هافبک تدافعی راه‌آهن گفت: دوست دارم در لیگ برتر انگلیس و در تیم تاتنهام بازی کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلاد محمدی بازیکن جوان تیم فوتبال راه‌آهن در این فصل با نظر حمید استیلی از نیروی زمینی به راه‌آهن پیوست. این بازیکن یک برادر دو قلو به نام مهرداد دارد که او هم در تیم فوتبال راه‌آهن بازی می‌کند و به نوعی اولین زوج دو قلوی فوتبال ایران نام گرفتند که در لیگ برتر مشغول هستند. میلاد که متولد سال ۱۳۷۲ است در گوش چپ بازی می‌کند و در این فصل عملکرد خوبش باعث شد تا کارلوس کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کند.

عملکرد میلاد محمدی و دعوت شدنش به تیم ملی بهانه‌ای شد تا با این بازیکن هم‌صحبت شویم. او که برخلاف بازیکنان فوتبالیست دیگر زیاد صحبت نمی‌کند و در پاسخ به سوالات هم خیلی کوتاه و محتاطانه جواب می‌دهد، در خصوص عملکردش و اینکه به تیم ملی دعوت شده با فارس گفت‌وگویی کرد که در زیر می‌خوانید.

محمدی ابتدا در مورد عملکردش اظهار داشت: اولین سالی بود که در لیگ برتر بازی می‌کنم و خدا را شکر توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. حمید‌ استیلی هم به من لطف داشت و برایم زحمت کشید البته باید بگویم که آقا فرهاد (کاظمی) مربی بزرگی است و واقعا مسائل زیادی را از او یاد گرفتم.

وی در مورد اینکه شباهتش با برادر دو قلویش که باعث اشتباه در تشخیص‌شان هم می‌شود آنها را اذیت نمی‌کند گفت: به هیچ عنوان این گونه نیست البته در برخی از بازی‌ها این اشتباه رخ می‌دهد که به جای مهرداد نام مرا می‌گویند اما مشکلی ندارد و با این مسئله کنار آمدیم.

هافبک تدافعی راه‌آهن در خصوص دعوتش به تیم ملی یادآور شد: خوشحالم که توانستم نظر کی‌روش را جلب کنم امیدوارم با تلاشی که انجام می‌دهم نظر نهایی او را هم جلب کنم و بتوانم در لیست نهایی هم حضور داشته باشم.

محمدی در مورد اینکه الگوی فوتبالی‌اش در ایران و خارج چه کسی است گفت: در فوتبال دنیا کریستیانو رونالدو را دوست دارم و در ایران هم مهدی مهدوی‌کیا الگویم است. تمام تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشد و امیدوارم با کمک خداوند این اتفاق رخ بدهد.

وی در مورد اینکه دوست دارد به تیم‌هایی چون پرسپولیس و استقلال برود گفت: من در نیم‌فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما قسمت این بود که در راه‌آهن بمانیم و این تیم را در لیگ برتر نگه داریم. به هر حال پیشنهادهایی وجود دارد اما باید به خوبی بهترین انتخاب را کرد. صد در صد من هم دوست دارم در تیم‌های بزرگ بازی کنم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

محمدی در مورد اینکه هدفش در آینده فوتبالی‌اش چیست؟ گفت: من هدف‌های بزرگی را در نظر گرفتم. دوست دارم به اروپا بروم و در لیگ برتر انگلیس در تیم تاتنهام بازی کنم. امیدوارم این اتفاق روزی رخ بدهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )