سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: در دیدار حیثیتی مقابل فولاد نوین برای برد به اهواز می‌رویم.

محمدرضا مهاجری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، درباره دیدار فینال لیگ یک برابر فولادنوین اهواز که جمعه ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود اظهار کرد: جدا از اینکه هر دو تیم صعودشان به لیگ برتر قطعی شده برای حیثیت خود و کسب پیروزی به اهواز می‌رویم، طبیعتا دوست داریم که قاطعانه به حضور خود در لیگ دسته یک خاتمه دهیم.

وی افزود: متاسفانه برای این دیدار سالار افراسیابی را به دلیل ۳ اخطاره بودن در اختیار نداریم و حمید غلامی هم به واسطه شکستگی از ناحیه بینی در این بازی همراه ما نیست.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان ابومسلم در خصوص شرایط تیمش نیز گفت: تمرینات خود را به خوبی پی‌گیری کرده‌ایم و آماده این مصاف هستیم، البته مدیریت باشگاه در حال تلاش برای پرداخت پاداش بازیکنان بخاطر صعود به لیگ برتر است. به هر حال بازیکنان تیم هم زحمات زیادی کشیده‌اند و مدیریت باشگاه هم قطعا قدردان زحمات آن‌ها هست و خواهد بود.

مهاجری در خصوص انتخابش به عنوان مربی سال فوتبال خراسان گفت: به هر حال این لطف هیات فوتبال خراسان بوده که این جایزه به من تعلق گرفت، همانطور که قبلا هم گفته بودم دیکته نانوشته غلط ندارد و این مراسم هم خالی از اشکال نبود اما مسلما باید از اشتباهات درس بگیریم تا در آینده مراسم به شکل هرچه بهتر برگزار شود.

وی با انتقاد از نحوه چیدمان بازیکنان تیم منتخب خراسان تصریح کرد: درست است که بازی بین تیم ملی ۹۸ و منتخب خراسان، خیریه بوده و نتیجه آن اهمیتی نداشته اما بهتر بود که از چکیده فوتبال خراسان و تمام توان این استان استفاده می‌شد. از اسماعیل شجیع با آن تجربه و کسوت تعجب می‌کنم که چرا چنین انتخابی انجام داد. به هر حال امیدوارم در آینده نیز تصمیمات بهتری گرفته شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.