مدیرعامل باشگاه فولادنوین با بیان اینکه درسایه برخی شیطنت‌ها این تیم به لیگ برتر رسید، گفت:تماس با بازیکن ما قبل از بازی با مس، می‌توانست از سوی هر فردی باشد و نباید مسی‌ها در این مساله ورود می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری‌زاده ضمن دعوت از مردم خوزستان برای تماشای دیدار این تیم برابر سیاه‌جامگان مشهد در فینال لیگ دسته اول، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که بازی فینال لیگ در غدیر انجام شود اما برای راحتی بیشتر هواداران آن را به تختی انتقال دادیم و بلیت مسابقه را رایگان اعلام کردیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی اعضای تیم خود را آماده دیدار با تیم سیاه جامگان مشهد کرده و دوست داریم در آخرین دیدار خود به یک پیروزی دیگر دست یافته و با عنوان قهرمانی کارمان را به پایان برسانیم. امیدوارم هواداران و فوتبال دوستان خوزستانی فارغ از رنگ‌ها به تماشای این دیدار بیایند و بازیکنان تیم فولادنوین اهواز را تشویق و از تماشای این دیدار لذت ببرند.

مدیر عامل باشگاه فولادنوین به برخی مسائل پیش آمده در مورد تیم مس کرمان اشاره کرد و افزود: فولادنوین خوزستان در طول دوران فعالیت خود همواره اصول اخلاقی و احترام به حریفان را سرلوحه کار خود قرار داده و در طول ۲۲ هفته مسابقات با توجه به برخی مسائل و شیطنت‌ها، با تکیه بر این اصول کار خود را ادامه داد و جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد، در این بین مس کرمان برای ما به عنوان یک حریف مورد احترام بوده و خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: البته برخی مسائل و حواشی برای این تیم پیش آمد و این درحالی است که ما هیچگونه موضوعی در این رابطه به صورت قطع و یقین مطرح نکرده و در یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفتیم تماس صورت گرفته به بازیکن ما قبل از دیدار با این تیم می‌توانسته از سوی هر فردی باشد و خود را به این باشگاه منتسب کرده باشد و دلیلی برای دخالت باشگاه مس کرمان در این موضوع نیست.

اژدری‌زاده در پایان گفت: به هرحال امروز نخستين بازی مرحله پلی‌آف ليگ دسته يک برای صعود به ليگ برتر برگزار می‌شود و امیدواریم که لیگ یکی‌ها بتوانند به حق خودشان برسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.