سرمربی تیم لوکوموتیو ازبکستان گفت: مسابقات آسیایی و لیگ ازبکستان در یک موقعیت زمانی برگزار می‌شود و این سبب خستگی بازیکنان شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، وادیم آبراموف عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تشریفاتی با فولاد خوزستان در هفته آخر رقابت‌های دور مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: هر چند بازی امروز تشریفاتی است اما ما برای کسب برد به اینجا آمده‌ایم.

وی افزود: کار ما در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا به پایان رسیده اما من فردا ۱۱ بازیکنی را به میدان می‌فرستم که از همه آماده‌تر باشند.

سرمربی تیم لوکوموتیو ازبکستان در پاسخ به این پرسش که چرا تیم‌های ازبکستانی امسال نتایج خوبی در آسیا کسب نکردند، گفت: مسابقات آسیایی و لیگ ازبسکستان در یک موقعیت زمانی برگزار می‌شود و این سبب خستگی بازیکنان شده است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنان خسته باشند، نمی‌توانند آن کارایی لازم را از خود نشان دهند و این سبب می‌شود که بازی ضعیف‌تری از خود ارائه دهند و نتیجه مطلوب کسب نکنند.

آبراموف درباره شناختش از تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: تیم فولاد ریشه‌دار است و یکی از بهترین تیم‌هایی است که در ایران بازی خوب و هماهنگی ارائه می‌دهد. البته امسال این تیم بدشانس بوده و نتوانست موفقیت‌هایی که در لیگ بر‌تر یا در جام باشگاه‌های آسیا در سال گذشته کسب کرده بود، را تکرار کند.

سرمربی تیم لوکوموتیو ازبسکتان تأکید کرد: فولاد از تیم‌های لایق صعود بود اما بدشانسی گریبانگیرش بود و امیدوارم در اینده جبران کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.