سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران مبنی بر آخرین وضعیت قاضی گفت: درباره قاضی چیزی نپرسید او برای من تمام شده و هر چه دلش می‌خواهد بگوید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دراگان اسکوچیچ در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای فولاد خوزستان در برابر لوکوموتیو ازبکستان در هفته رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: از اینکه در مسابقه تشریفاتی به میدان می‌رویم ناراحتم.

وی افزود: ما در هفته سوم در برابر الهلال عربستان در خانه به تساوی دست یافتیم و از‌‌ همان مسابقه، شانسمان برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها کم شد.

سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد: البته همه این شرایط دلیل نمی‌شود که فردا بازی ضعیفی از خود ارائه دهیم و فردا با تمام توان در بازی حاضر می‌شویم.

وی عنوان کرد: البته بازیکنان فولاد خوزستان در چند میدان به رقابت پرداختند و از اینکه توانستند غیر ممکن‌ها را ممکن سازند متشکرم.

اسکوچیچ گفت: بعد از بازی ملوان به تیم استراحت دادیم تا بتوانیم شرایط را ارزیابی کنیم و چون شانسی برای بازی فردا نداریم می‌خواهم با آسایش خیال بیشتری ترکیب تیم را بچینم.

وی خاطرنشان کرد: حتی اگر بازیکنان سرباز مجوز داشته باشند که در بازی فردا تیم را یاری کنند آنها را به میدان نمی‌فرستم چرا که آن‌ها از میادین دور بودند.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران مبنی بر آخرین وضعیت قاضی اظهار داشت: درباره قاضی چیزی نپرسید او برای من تمام شده و هر چه دلش می‌خواهد بگوید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.