تیم فوتبال رئال مادرید با شکست آلمریا فاصله ۲ امتیازی خود را با بارسلونا در بالای جدول رده‌بندی لالیگا حفظ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم رئال مادرید چهارشنبه شب در چارچوب هفته سی و چهارم رقابتهای لالیگای اسپانیا پذیرای آلمریا بود که در پایان توانست این تیم با را حساب ۳ بر صفر از پیش روی بردارد تا در شبی که چندین بازیکن اصلی این تیم در ترکیب حضور نداشتند به ۳ امتیاز ارزشمند دست یابد.

نیمه اول این بازی با یک گل به سود رئال مادرید خاتمه یافت. خامس رودریگز با ضربه ای دیدنی در دقیقه ۴۵ دروازه آلمریا را باز کرد. در شروع نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ بود که ضربه رونالدو با برخورد به مدافع حریف وارد دروازه آلمریا شد که این گل به نام مائورو دوس سانتوس (گل به خودی) ثبت شد. در دقیقه ۸۴ هم آربلوا گل سوم رئال را به ثمر رساند.

رئال مادرید با این برد خانگی جمع امتیازات خود را به عدد ۸۲ رساند تا بعد از بارسلونای ۸۴ امتیازی در رده دوم جدول رده بندی جایگاه خود را حفظ کند.

تیم سویا نیز در زمین ایبار با حساب ۳ بر یک پیروز شد. کارلوس باکا در دقایق ۷ و ۱۵ هر دو گل این تیم را در نیمه نخست به ثمر رساند و در نیمه دوم هم خوزه آنتونیو ریس (۶۴) در پاسخ به گل دقیقه ۵۱ فدریکو پیووکای گلزنی کرد تا سویا ۶۹ امتیازی شود و موقتا جای والنسیا را در رده چهارم جدول رده‌بندی بگیرد.

تیم سلتاویگو نیز میزبان مالاگا بود که با تک گل دقیقه ۸۹ نولیتو این تیم را پشت سر گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.