مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: اگرچه به خوبی راه آهن را بردیم اما در مسیر قهرمانی، سه بازی سخت درپیش داریم.
علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: بازی سختی را در برابر راه آهن پشت سر گذاشتیم. موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و در همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم. البته انصافا راه آهن ضد فوتبال بازی نکرد.

وی افزود: خیلی بهتر از راه آهن بازی کردیم و توانستیم با زدن ۳ گل تفاضل گل خود را در جدول بهبود بخشیم. این ۳ امتیاز برای ما حیاتی بود. در نیمه اول وزش شدید باد در کل به ضرر سپاهان بود، اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: در چند بازی گذشته در چند پست بازی کرده‌ام که فکر می‌کنم این موضوع روی کیفیت هر بازیکنی اثر منفی داشته باشد. در دفاع راست، دفاع چپ و دفاع وسط بازی کرده‌ام. در بازی با پرسپولیس در دفاع چپ بودم. البته از عملکردم راضی هستم، هر چند که دوست دارم در پست تخصصی خود یعنی دفاع وسط بازی کنم.

احمدی با بیان اینکه سپاهان ۳ بازی سخت درپیش دارد، گفت: دو بازی مقابل تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان خارج از خانه است و تنها بازی آخر برابر سایپا در اصفهان است. بنابراین کار مشکلی در پیش داریم چرا که این تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند. هر کدام از این ۳ بازی حکم یک فینال را برای ما دارد. تراکتور سازی یک بازی کمتر از ما دارد اما احتمال می‌دهم که پیکان می‌تواند تراکتورسازی را متوقف کند.

مدافع تیم سپاهان، اظهارکرد: قراردادم امسال با سپاهان تمام است. اگر شرایط فراهم باشد دوست دارم در سپاهان بمانم. هر بازیکنی دوست دارد در تیم بزرگی مانند سپاهان بازی کند، به هر حال باید ببینم چه شرایطی پیش می‌آید.

احمدی با بیان اینکه بعد از بازی با راه آهن کوله پشتی‌ام به سرقت رفت، گفت: بعد از این بازی با اتوبوس عازم هتل آسمان شدیم که در جلوی این هتل جمعیت زیادی از هواداران به استقبال تیم آمدند و در بحبوحه شادی هواداران و در مسیری که به صورت پیاده و در میان جمعیت به سوی هتل می رفتیم کوله پشتی ام به سرقت رفت که البته در ابتدا متوجه نشدم و زمانی که داخل هتل رسیدیم متوجه شدم کوله پشتی‌ام همراهم نیست. متاسفانه اکثر مدارک شخصی‌ام داخل کوله پشتی بود به همراه مقداری پول، کلیدهای خانه و چند دست لباس. امیدوارم حداقل هر کسی این کار را کرده مدارک را به گونه‌ای پس بدهد چرا که بقیه اجناس داخل کوله پشتی برایم اهمیتی ندارد. شب گذشته چند ساعت پشت در خانه ماندم تا سرانجام کلید ساز آوردم تا در خانه را باز کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.