سی‌و‌چهارمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با شکست سنگین مارسی برابر لوریان در ورزشگاه ولودروم و تداوم باخت‌های متوالی شاگردان بیلسا آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین دیدار از هفته سی‌و‌چهارم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (جمعه) یک بازی برگزار شد که در آن، مارسی در خانه با نتیجه ۵ بر ۳ برابر لوریان تن به شکست داد.

در این دیدار جردن آیو در دقایق ۹ و ۸۴، فرانسوا بلوگو در دقیقه ۱۴، رومین فیلیپواو در دقیقه ۶۸ و ماتیاس اوتره در دقیقه ۸۶ برای لوریان گلزنی کردند و آندره ایو در دقیقه ۵۹، ژرمی مورل در دقیقه ۶۷ و میچی باتشوای در دقیقه ۷۶ گل‌‌های مارسی را به ثمر رساندند. مارسی با قبول این شکست که چهارمین باخت متوالی‌اش بود، ۵۷ امتیازی و در رده چهارم جدول باقی ماند اما این رده از دست خواهد داد اگر فردا سن‌اتین از سد مون‌پولیه بگذرد.

هفته سی‌‌و چهارم لوشامپیونه امشب با شش دیدار دنبال می‌شود که در نخستین و مهمترین آنها از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران، پاری‌سن‌ژرمن، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، میزبان لیل است.

برنامه‌ پنج دیدار دیگر به شرح زیر است:

بوردو - متسکان - گنگاناویان - باستیارن - نیستولوز - نانت

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه تیم‌‌های لیون و  پاری‌سن‌ژرمن هر دو با ۶۵ امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم قرار دارند و موناکوی ۵۹ امتیازی سوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.