شاگردان روبرتو دی‌متئو در دیداری خارج از خانه مغلوب ماینتس شدند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا جمعه شب با دیدار ماینتس و شالکه آغاز شد. این بازی که در ورزشگاه کوفیس آره‌نا برگزار شد به برتری ۲ بر صفر تیم میزبان یعنی ماینتس انجامید. هر دو گل این بازی را اشتفان بل، مدافع ۲۳ ساله ماینتس در دقایق ۲۸ و ۳۱ به ثمر رساند.

شاگردان مارتین اشمیت با این برد خانگی ۳۷ امتیازی شدند و به رده هشتم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کردند. شالکه هم با قبول این شکست ۴۲ امتیازی باقی ماند و ممکن است با انجام دیگر بازی‌های این هفته جایگاه پنجمی خود را از دست بدهد.

در ادامه این رقابت‌ها عصر امروز و امشب (شنبه) دیدارهای زیر برگزار می‌شود:

بورسیا دورتموند- اینتراخت فرانکفورتاف‌سی کلن- بایرلورکوزنهامبورگ- آگزبورکهانوفر- هوفنهایماشتوتگارت- فرایبورگبایرن‌مونیخ- هرتابرلین

هفته سی‌ام بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه) با دو دیدار به پایان می‌رسد که در دیدار اول پادربورن پذیرای وردربرمن است و در جدال پایانی هفته بورسیا مونشن‌گلادباخ از ولفسبورگ دوم جدولی میزبانی می‌کند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، بایرن‌مونیخ با ۷۳ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ولفسبورگ و بایرلورکوزن نیز به ترتیب با ۶۱ و ۵۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.