سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: بازی خوبی را مقابل استقلال ارائه کردیم و امتیازی که امروز گرفتیم کاملاً به حق بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا مرزبان در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم‌های استقلال و پدیده که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، گفت: مسائلی را که در نیمه اول دنبال می‌کردیم مسائل پیچیده تاکتیکی بود. می‌خواستیم از محمد غلامی در سمت راست استفاده کنیم که سه چهار بار موقعیت خوب گل داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: ما در نیمه دوم مقابل تعویض‌های تاکتیکی استقلال تغییراتی در ترکیب داشتیم و باز هم توانستیم موقعیت‌های گلزنی خوبی داشته باشیم. کسانی که بازی ما را مقابل استقلال دیدند می‌توانند اذعان داشته باشند که بازی خوبی ارائه کردیم و امتیازی که امروز گرفتیم کاملاً به حق بود.

وی با اشاره به اینکه پدیده یک قدم دیگر به بقا در لیگ نزدیکتر شد، خاطرنشان کرد: خوشحالم که در ادامه کارمان برای ماندن در لیگ یک قدم بزرگ دیگر برداشتیم و این هدیه را به مردم خوب مشهد می‌دهم. مردم مشهد اطمینان داشته باشند که سال آینده شهرشان حتماً یک نماینده لیگ برتری در فوتبال کشور خواهد داشت.

مرزبان در خصوص اینکه در تیم پدیده عدم حضور یک تمام‌کننده احساس می‌شود، اظهار داشت: ما حمله می‌کنیم و توپ را جلو می‌بریم و ضربه آخر می‌ماند. البته اینها مهم نیست. چیزی که باعث افتخار ماست این است که تیم ما با وجود مشکلات فراوان مقابل حریفانش قد علم می‌کند. بازیکنانم با شهامت پنج هفته است که روی استخوان‌های‌شان راه می‌روند. من از کیفیت فوتبالی بازیکنانم راضی هستم، هرچند که باید قدر ضربات آخر را بدانیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایط مالی سال آینده پدیده در لیگ می‌ماند یا این باشگاه منحل می‌شود، گفت: این مسئله‌ای است که باید هیئت مدیره باشگاه در خصوص آن صحبت کند و من اطلاعی در مورد آن ندارم. فقط این را می‌گویم که اگر قرار باشد شرایط اینگونه ادامه پیدا کند، من سال آینده دیگر در پدیده نخواهم بود.

وی ضمن تمجید از هواداران تیم پدیده در مورد آنها اظهار داشت: اتحاد بزرگی بین بازیکنان، اعضای کادرفنی و تماشاگران به وجود آمده است که باید به آن افتخار کنیم. سه بازی تا پایان لیگ باقی مانده اما هیچ وقت هواداران ما اعتراضی نداشتند و پشت سرمان بودند. این حرکت آنها قابل تقدیر است. همیشه در فوتبال ایران رسم این بوده که بعد از چند نتیجه ضعیف هواداران به همه اعتراض می‌کنند و شعار می‌دهند اما هواداران پدیده این کار را نکردند و حرکت‌شان افتخارآمیز است.

«پدیده که در نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفت چرا در ادامه راه اُفت کرد و اکنون برای بقا در لیگ می‌جنگد؟»، مرزبان در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: ما برای بقا نمی‌جنگیم و دیگر در لیگ مانده‌ایم. باید بگویم ساختارهای لیگ ایران به گونه‌ای است که روی بحران‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود. مثلاً وقتی تیمی از لیگ دسته یک به لیگ برتر می‌آید فقط اجازه گرفتن هفت بازیکن لیگ برتری و دو بازیکن خارجی دارد که به این شکل ۹ بازیکن باتجربه می‌تواند جذب کند و سایر نفرات آن تیم باید بازیکنان لیگ یکی باشند. وقتی در طول فصل بازیکنی محروم یا مصدوم شود مجبور هستیم از بازیکنان لیگ یکی استفاده کنیم و این یک بحران است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: ما نسبت به تیم‌هایی که سال‌های گذشته به لیگ برتر آمدند و دوباره به لیگ دسته یک سقوط کردند، شرایط نسبتاً بهتری داشتیم و توانستیم مقابل این اتفاقات را بگیریم. در بین تیم‌هایی که پایین‌تر از رده هشتم جدول بودند توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و من از نتایج راضی هستم. گفته بودم که به ۳۵ امتیاز احتیاج داریم و اکنون بسیار نزدیک به این هدف‌مان هستیم. به همین دلیل از نتایجی که گرفتیم رضایت دارم. کادرفنی من در این فصل زحمت زیادی کشید و با توجه به اینکه با تیم‌هایی رقابت می‌کردیم که بیشتر از ما هزینه کرده بودند و نسبت به شرایط خودمان کارمان راضی‌کننده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که داوری فغانی مشکلی داشت یا نه گفت: صحنه‌ای مشکوک به پنالتی رخ داد که فقط روی این صحنه شک دارم و باید فیلم بازی را ببینم اما در مجموع از تیم داوری تشکر می‌کنم که قضاوت خوبی داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.