سرمربی پدیده مشهد می گوید کسب یک امتیاز از دیدار با استقلال حق تیمش بوده است.
به گزارش ایسنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال گفت: ما در نیمه اول خواستیم با حضور غلامی به عمق دفاع استقلال برویم که شانس های گل خوبی هم از این طریق بدست آوردیم. در نیمه دوم هم با توجه تعویض استقلال کمی عقب تر رفتیم ولی بازهم شانس گل خوبی داشتیم. احساسم این است که تماشاگران بازی خوبی را از ما شاهد بودند و امتیاز به حقی از استقلال گرفتیم. خیلی خوشحالم که در ادامه کارمان، یک گام بزرگ برای بقا در لیگ برگشتیم و این هدیه را به مشهدی ها دادیم که سال بعد هم یک تیم در مشهد دارند.

وی درباره نداشتن تمام کننده در تیمش عنوان کرد: چیزی که می توانیم به آن افتخار کینم این است که با وجود مشکلات مالی زیاد، روی استخوان هایمان راه می رویم و کیفیت خوبی ارائه می دهیم، امیدواریم این مشکل هم حل شود.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد این تیم منحل شود، گفت: هیات مدیره باید در این باره تصمیم بگیرد. البته با این وضعیت من سال بعد به هیچ عنوان در این تیم نمی مانم.

وی با تمجید از تماشاگران تیمش در ادامه افزود: یکی از افتخارات بزرگ ما این است که یک قلب مشترک با هواداران ایجاد کنیم و آن را به تپش بیاوریم. این تماشاگران حتی یکبار هم به ما اعتراض نکردند و همیشه پشت ما بوده اند. در ایران بعد از یکی دو نتیجه بد شعارها بلند می شود اما در مشهد شاهد این نبودیم و باید به هوادارنمان یک تبریک بزرگ بگویم.

مرزبان در پاسخ به این سوال که چرا تیمش با وجود شروع عالی در آستانه سقوط قرار دارد، بیان کرد: البته ما دیگر برای بقا نمی جنگیم. ساختارهای لیگ ایران طوری است که روی بحران ها سرمایه گذاری شده است. تیمی که از لیگ یک می آید تنها ۷ بازیکن لیگ برتری می تواند بگیرد که این مشکل ساز است. کافی است به محروم و مصدوم بخورید تا مجبور شوید از بازیکنان لیگ یکی استفاده کنید. ما توانستیم این مسئله را کنترل کنیم و ۳۱ امتیاز گرفته ایم. ما ۳۵ امتیاز باید بگیریم و به این هدف نزدیکیم. از نتایجمان با توجه به همه بحران ها راضی هستم و کادرفنی من در این میان زحمت زیادی کشیده است.

مرزبان در پاسخ به سوالی درباره داوری این دیدار اظهار کرد: جز یک صحنه که می شد پنالتی برای ما باشد مشکل دیگری را شاهد نبودم و از داور متشکرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.