سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با اعتراف به قدرت قهرمان بوندس‌لیگا، گفت کم‌تجربگی مردانش دلیل اصلی شکست سنگین آنها برابر باواریایی‌ها بوده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شگفتی‌سازی پورتو در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا دوام نیاورد و نتوانست از پیروزی ارزشمندی که در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ کسب کرد محافظت کند. نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پرتغال در دور برگشت در خانه نماینده آلمان با نتیجه ۶ بر یک باخت تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۷ بر ۴ برابر قهرمان آلمان تن به شکست دهد و از گردونه رقابت‌ها حذف شود.

خولن لوپتگی، سرمربی پورتو در این خصوص گفت: در نیمه اول خوب بازی نکردیم. بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم‌های اروپا است و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان. باید به یاد داشته باشیم که از حیث تجربه بازی در چنین رقابت‌هایی، بایرن مونیخ سه یا چهار برابر ما تجربه دارد و این تفاوت دو تیم در این بازی بود. بایرن مونیخ تیمی فوق‌العاده است و ما تا جایی که توانستیم برابر این تیم جنگیدیم. می‌دانستیم بایرن تلاش می‌کند از جناحین برای ضربه زدن به ما استفاده کند و در نیمه دوم با بستن جناحین، سد راه بایرن شدیم.

سرمربی اسپانیایی پورتو ادامه داد: حالا ما از تورنمنتی که در تمام طول فصل در آن عالی کار کرده بودیم، کنار می‌رویم. تیم ما جوان است و این ناکامی را جبران خواهد کرد. بایرن مونیخ تیمی بی‌نهایت قدرتمند و به نظر من در اروپا بهترین است. در نیمه دوم خوب بازی کردیم اما نه آنقدر که برای بازگشت به بازی و صعود به مرحله نیمه نهایی کافی باشد. بایرن مونیخ ما را با همان نمایش خوبی که در نیمه اول بازی داشت حذف کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.