کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که باید هر طور شده در لیگ بمانیم، گفت: این هفته بازی بسیار سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم.
محمدرضا مهدوی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: می​دانیم این هفته بازی بسیار سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم چرا که حریف در زمین خودش خیلی با انگیزه بازی می​کند. در بازی رفت در زمین خودمان برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدیم و در بازی پیش​رو به دنبال این هستیم که نتیجه بگیریم و برای​ ما فرقی ندارد که این هفته باید در زمین مسجدسلیمان بازی کنیم. ما به دنبال کسب حداکثر امتیاز این دیدار هستیم و اگر نشد، تک امتیازات هم به تیم​های انتهای جدول کمک می​کند.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم که مقابل نفت مسجدسلیمان نتیجه بگیریم، گفت: نفت تیم خوبی است و بازی​های این تیم را دیده​ام. آن​ها به خوبی می​دوند و فوتبال بازی می​کنند اما به دلیل بدشانسی نتیجه نگرفته​اند. تیم ما بسیار خوب فوتبال بازی می​کند و همه می​گویند تاکتیکی است اما نتوانسته​ایم نتیجه بگیریم و امیدوارم مقابل نفت مسجدسلیمان خوب بازی کنیم و با کسب سه امتیاز مسابقه، دست پر به اهواز برگردیم.

مهدوی با اشاره به شرایط تیمش در جدول، تمام بازی‌های پیش​روی استقلال را یک فینال دانست و عنوان کرد: چهار هفته تا پایان لیگ باقی مانده و به نظرم در این هفته​ها به هیچ عنوان نباید مقابل تمام حریفان از جمله تیم‌های پایین جدول، شکست بخوریم. بازی‌های ما مقابل تیم‌های پایین جدول شش امتیازی هستند و باید هر طور شده است از آن​ها نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی بیان کرد: اگر ما نیم​فصل اول به راحتی امتیاز نمی​دادیم اکنون شرایط​مان بهتر بود. ما خیلی از بازی​ها را به راحتی واگذار کردیم و همین باعث شد اکنون شرایط​ به این صورت باشد. تمام مردم اهواز هم از ما انتظار دارند که تیم را در لیگ حفظ کنیم و ما هم به دنبال همین مهم هستیم. اگر بازی هفته گذشته مقابل راه‌آهن را که برده بودیم اما درنهایت به تساوی کشیده شد، حفظ می​کردیم این هفته با خیال راحت​تری مقابل نفت مسجدسلیمان بازی می​کردیم و دو پله بالاتر می​آمدیم.

وی در ادامه درباره گل‌های زودهنگامی که تیمش دریافت می‌کند، گفت: تیم ما در برخی مسابقات زود گل می‌خورد و حتی بازی​هایی هم بوده است که از حریف پیش افتاده​ایم ولی بعد نتیجه را خیلی زود واگذار کرده​ایم که به نظرم این موضوع به کم​تجربگی برخی از بازیکنان​ برمی​گردد. به نظرم اگر امسال در لیگ بمانیم، شرایط تیم در سال آینده بهتر می​شود چرا که باشگاه چند بازیکن بهتر به تیم اضافه خواهد کرد. در حال حاضر بازیکنان​ باید کمی جدی​تر باشند تا راحت گل نخوریم چرا که به سختی گل می​زنیم ولی راحت گل می​خوریم.



مهدوی در پایان با بیان این‌که دوست دارد یکی دو سال دیگر هم فوتبال بازی کند، گفت: در حال حاضر تمام فکرم این است که تیم استقلال را با همکاری دیگر بازیکنان در لیگ حفظ کنیم. خودم هم قصد دارم فوتبال را ادامه دهم و دوست دارم یکی دو سال دیگر هم بازی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.