هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که باید هر طور شده در لیگ بمانیم، گفت: این هفته بازی بسیار سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم.
محمدرضا مهدوی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: می​دانیم این هفته بازی بسیار سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم چرا که حریف در زمین خودش خیلی با انگیزه بازی می​کند. در بازی رفت در زمین خودمان برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدیم و در بازی پیش​رو به دنبال این هستیم که نتیجه بگیریم و برای​ ما فرقی ندارد که این هفته باید در زمین مسجدسلیمان بازی کنیم. ما به دنبال کسب حداکثر امتیاز این دیدار هستیم و اگر نشد، تک امتیازات هم به تیم​های انتهای جدول کمک می​کند.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم که مقابل نفت مسجدسلیمان نتیجه بگیریم، گفت: نفت تیم خوبی است و بازی​های این تیم را دیده​ام. آن​ها به خوبی می​دوند و فوتبال بازی می​کنند اما به دلیل بدشانسی نتیجه نگرفته​اند. تیم ما بسیار خوب فوتبال بازی می​کند و همه می​گویند تاکتیکی است اما نتوانسته​ایم نتیجه بگیریم و امیدوارم مقابل نفت مسجدسلیمان خوب بازی کنیم و با کسب سه امتیاز مسابقه، دست پر به اهواز برگردیم.

مهدوی با اشاره به شرایط تیمش در جدول، تمام بازی‌های پیش​روی استقلال را یک فینال دانست و عنوان کرد: چهار هفته تا پایان لیگ باقی مانده و به نظرم در این هفته​ها به هیچ عنوان نباید مقابل تمام حریفان از جمله تیم‌های پایین جدول، شکست بخوریم. بازی‌های ما مقابل تیم‌های پایین جدول شش امتیازی هستند و باید هر طور شده است از آن​ها نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی بیان کرد: اگر ما نیم​فصل اول به راحتی امتیاز نمی​دادیم اکنون شرایط​مان بهتر بود. ما خیلی از بازی​ها را به راحتی واگذار کردیم و همین باعث شد اکنون شرایط​ به این صورت باشد. تمام مردم اهواز هم از ما انتظار دارند که تیم را در لیگ حفظ کنیم و ما هم به دنبال همین مهم هستیم. اگر بازی هفته گذشته مقابل راه‌آهن را که برده بودیم اما درنهایت به تساوی کشیده شد، حفظ می​کردیم این هفته با خیال راحت​تری مقابل نفت مسجدسلیمان بازی می​کردیم و دو پله بالاتر می​آمدیم.

وی در ادامه درباره گل‌های زودهنگامی که تیمش دریافت می‌کند، گفت: تیم ما در برخی مسابقات زود گل می‌خورد و حتی بازی​هایی هم بوده است که از حریف پیش افتاده​ایم ولی بعد نتیجه را خیلی زود واگذار کرده​ایم که به نظرم این موضوع به کم​تجربگی برخی از بازیکنان​ برمی​گردد. به نظرم اگر امسال در لیگ بمانیم، شرایط تیم در سال آینده بهتر می​شود چرا که باشگاه چند بازیکن بهتر به تیم اضافه خواهد کرد. در حال حاضر بازیکنان​ باید کمی جدی​تر باشند تا راحت گل نخوریم چرا که به سختی گل می​زنیم ولی راحت گل می​خوریم.



مهدوی در پایان با بیان این‌که دوست دارد یکی دو سال دیگر هم فوتبال بازی کند، گفت: در حال حاضر تمام فکرم این است که تیم استقلال را با همکاری دیگر بازیکنان در لیگ حفظ کنیم. خودم هم قصد دارم فوتبال را ادامه دهم و دوست دارم یکی دو سال دیگر هم بازی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.