هافبک اسپانیایی منچسترسیتی با آسیب دیدگی شدید مواجه و راهی بیمارستان شد اما هنوز زمان دوری او از میادین مشخص نشده است.
به گزارش ایسنا، منچسترسیتی در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس توانست با دو گل برابر مهمانش وستهام به پیروزی برسد تا با ۶۴ امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به منچستر یونایتد در رده چهارم جدول رده بندی قرار گیرد.

این دیدار برای داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی بسیار بد تمام شد؛ چرا که با آسیب دیدگی شدیدی مواجه و راهی بیمارستان شد. شیخو کویتای در دقیقه ۶۷ بازی ضربه‌ای را به صورت داوید سیلوا وارد کرد که باعث نقش بر زمین شدن او شد. این ضربه که به صورت سیلوا وارد شد، بسیار شدید بود و باعث بیهوشی او شد. پزشکان خیلی سریع تنفس مصنوعی به سیلوا داده و او را راهی بیمارستان کردند.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی درباره آسیب دیدگی سیلوا گفت: او الان در بیمارستان به سر می برد و فقط امیدوارم که استخوان صورتش دچار شکستگی نشده باشد. فکر نمی کنم که هافبک حریف عامدانه دست به چنین حرکتی زده باشد. داور حرکت او را غیرعمدی دانست و من هم چنین نظری دارم.

هنوز باشگاه منچسترسیتی زمان دوری سیلوا از میادین و شدت آسیب او را اعلام نکرده است اما انتظار می رود که ستاره اسپانیایی سیتی چند هفته دور از میادین باشد که این بدترین خبر برای هواداران سیتی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.