سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: مردم به دنبال زندگی در کره مریخ هستند اما هنوز معضل توپ‌جمع‌کن‌ها در مشهد باقی است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های پدیده و گسترش فولاد گفت: من از شما عذرخواهی می‌کنم چون نمی‌خواهم در مورد بازی حرف بزنم، اما پدیده فوتبال شرافتمندانه‌ای را انجام داد و داخل زمین بازی را برد که مبارکشان باشد.

وی ادامه داد:‌ با این حال من درباره موضوعی می‌خواهم حرف بزنم که فوتبال مشهد یک دهه است از آن رنج می‌برد و آن مسئله توپ‌جمع‌کن‌هاست، چرا که این بار یک بار یا صد بار نیست، بلکه بیش از یک میلیون بار این اتفاق افتاده و در روزگاری که مردم می‌خواهند بروند روی کره مریخ زندگی کنند، ما هنوز معضل توپ‌جمع‌کن‌ها را در مشهد داریم. این مسئله فقط مختص به ما نیست و هر تیمی که به مشهد می‌آید این معضل را داشته است.

کمالوند خاطرنشان کرد: مگر دفاع یا دروازه‌بان ما چه تقصیری داشت که باید یک فرد عادی پشت دروازه به آنها فحش ناموسی بدهد؟ من حتی نمی‌دانم این فرد از کجا آمده بود.

وی اظهار داشت: من نمی‌گویم این مسئله به پدیده ارتباط دارد و از همین جا برد را به آنها تبریک می‌گویم اما وزیر ورزش یا رئیس فدراسیون فوتبال باید این مسئله را حل کند چراکه این اتفاقات سازماندهی شده است چون همیشه وجود دارد.

کمالوند در پایان اظهار داشت:‌درباره بازی صحبت نمی‌کنم چون خیلی عصبانی هستم اما ۳ امتیاز مبارک پدیده باشد و امیدوارم هر دو تیم در لیگ برتر باقی بمانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.