مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان ما چند موقعیت جدی روی دوازه‌ پیکان ایجاد کردند که مهدی رحمتی مانع از گل‌زنی آنها شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ناصر بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران که به تساوی بدون گل انجامید با بیان اینکه در نیمه نخست توپ و میدان در اختیار ما بود اظهار داشت: دقایق ابتدایی بازی به ۴ موقعیت جدی گل‌زنی داشتیم اما سید مهدی رحمتی با واکنش‌های خوبی که داشت اجازه گل‌زنی به ما نداد.

وی افزود: نیمه دوم بازی پایاپایی را شاهد بودیم ولی تیم پیکان قصد داشت با ضد حمله به گل دست پیدا کند اما با توجه به این که حفظ میانه جدول برای ما مهم بود سعی کردیم در خانه بازی را واگذار نکنیم که خوشبختانه موفق به انجام این کار شدیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش اذعان داشت اگر بازیکنان ما دقت داشتند و روز خوب مهدی رحمتی نبود ما می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما موفق به انجام این کار نشدیم.

بختیاری زاده تصریح کرد: یک امتیاز این دیدار را به‌ آقای مرفاوی تبریک می‌گویم و از ایشان بابت زحماتی که در سال‌های اخیر برای صبا کشیده‌اند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه هر دو تیم در این دیدار جانب احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند ابراز کرد تیم پیکان استراتژی ضد حملات داشت ولی ما چنین چیزی را به بازیکنانمان گوشزد کرده بودیم و خوشبختانه آنها نیز با‌ آگاهی کامل حملات حریف را خنثی کردند.

مربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: مطمئن باشید صبا به دنبال ارتقای رتبه خود در جدول است و هیچ فرقی نمی‌کند با تیم‌های پایین یا بالای جدول بازی داشته باشد و حتی بازیکنان صبا این را نشان داده‌اند که مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنند و امیدوارم در سه هفته پایانی که با تیم‌های مدعی قهرمانی بازی داریم دست پر از میدان خارج شویم.

وی ادامه داد: بازیکنان صبا مقابل تیم‌های بزرگ استرس ندارند چون این گونه تیم‌ها مقابل صبا به فکر یک بازی کلاسیک و حملات زیاد هستند و اما تیم ما در ضد‌حملات به اینگونه تیم‌ها خوب کار می‌کنند و می‌توانند موفق باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.