سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: اگر اشتباهات داوری اجازه بدهد در لیگ می‌مانیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل استقلال خوزستان گفت: از بازی با تراکتورسازی ما به آقایان گفتیم روی داوری‌ها توجه بیشتری کنند اما هیچ‌کس گوش نمی‌دهد. در بازی برابر پرسپولیس و تراکتورسازی ۵ پنالتی برای ما گرفته نشده که در برنامه ۹۰ نشان داده شده و همه دیدند. نمی‌شود گفت اشتباهات سهوی است یا عمدی اما آقایان ما صاحب داریم، آن بالا یکی هست که همه چیز را می‌بیند، باز هم می‌گویم بازی پرسپولیس و تراکتورسازی را با ما را باز هم آنالیز کنید. 

وی افزود: در این بازی هم توپ در اوت را کرنر گرفتند، در گل دوم حریف میثم بائو اوت انداخته، هند شده اما نگرفتند و بازی را قطع نکردند. ما شکایت‌مان و فیلم بازی را به کمیته داوران بردیم و دیگران و آقای عسگری قبول کردند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد، همه چیز برای بقا در لیگ دست خودمان است. بازیکنان همگی برای ماندن راه‌آهن در لیگ تلاش می‌کنند و این تیم صددرصد در لیگ می‌مانند. در پایین جدول ۴ تیم هستند که مدعی سقوط هستند و از هفته بیست‌وهشتم به بعد حریفان ما تیم‌های ته‌جدولی هستند.

سرمربی راه‌آهن که همچنان از داوری ناراحت بود، گفت: تلویزیون صحنه خطای زلاتان روی حسینی را چندین بار نشان داده و چه بهتر است که داوران این صحنه‌ها را ببینند و یاد بگیرند. فقط ما مربیان را که نباید این‌طور صحنه‌ها را ببینیم. اصلا از یک امتیاز بازی راضی نیستم. ما با ۴ فوروارد در این بازی بازی می‌کردیم و با پتانسیلی که داریم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. 

کاظمی ادامه داد: ۳ بازیکن اصلی‌مان نبودند، ۱۷ نفر بودیم که در این بازی ۵ نفر را نداشتیم. این خواسته ما نبود که بازی مساوی شود، این تقدیر بود که این اتفاقات بیفتد.

وی عنوان کرد: کلا در مورد راه‌آهن فرق می‌گذارند. مصاحبه قبل از بازی با ویسی را همه جا پخش کردند اما مصاحبه کرمانی را پخش نکردند.

کاظمی بادآور شد: مساوی برای هر دو تیم بد بود و هر دو ضرر کردیم. ما یاران اصلی‌مان را نداشتیم و با مشکلات عدیده‌ای وارد این بازی شدیم و از بازیکنانی استفاده کردیم که برای اولین‌بار در لیگ برتر بازی می‌کردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )