عضو هیئت مدیره استقلال گفت: تاکنون ۱۸ میلیارد به باشگاه ترزیق کرده‌ایم که بخشی از این پول صرف بدهی‌های گذشته شده است.
شاهرخ سبک‌دست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عضویتش در هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: پیش از این برای تصمیم‌گیری کلان باشگاه در جلسات هیئت مدیره حضور داشتم و چیزی تغییر نکرده و تنها به صورت رسمی به عضویت هیئت مدیره در آمده‌ام.

وی افزود: در صورت واگذاری باشگاه به بخش خصوصی، برند باشگاه واگذار می‌شود و شرکت با ثبت قبلی به قوت خود باقی خواهد ماند. خریدار جدید طبق اختیارات خود هیئت مدیره و مدیرعامل را انتخاب می‌کند اما تا زمان واگذاری باید یکسری کارها مانند تسویه حساب انجام شود.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود در مقطعی از اسپانسری این تیم منصرف شده بود، تصریح کرد: گفتن برخی مسائل به تیم لطمه می‌زند. در ماه دوم و سوم چنین مسئله‌ای برای ما بوجود آمده بود و با آمدن موج خصوصی‌سازی این ابهام ایجاد شد که تکلیف ما چه می‌شود. به عنوان اسپانسر باشگاه پس از آوردن مبلغی باید به دنبال درآمدزایی می‌بودیم. ما نمی‌توانستیم بدون اینکه سودی کرده باشیم، ضرر کنیم. بنابراین پس از صحبت‌هایی که انجام شد، توافق یک‌ساله کردیم.

سبک‌دست در خصوص اینکه وی درخواست عضویت در هیئت مدیره را داده بود، گفت: پس از اینکه افجه‌ای از هیئت مدیره خارج شد، برخی کارها متوقف شد و تنها کسی که می‌توانست کمک کند، من بودم. عضویت در هیئت مدیره چیزی جز مسئولیت برای من ندارد و پیش از این در باشگاه و جلسات هیئت مدیره حضور داشتم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود اسپانسر باشگاه در پی خریداری باشگاه استقلال است، عنوان کرد: بارها پاسخ داده‌ام که قصد خرید باشگاه استقلال را نداریم. قصد ما کمک به باشگاه است و تاکنون ۱۸ میلیارد به باشگاه ترزیق کرده‌ایم که بخشی از این پول صرف بدهی‌های گذشته شده است. ۴۰،۵۰ میلیون در ماه فروردین به حساب باشگاه واریز شده و قرار است ۱۳۰۰،۴۰۰ میلیون تومان دیگر هم تا پایان این ماه به حساب باشگاه واریز شود.

عضو هیئت مدیره استقلال افزود: اگر باشگاه در مرحله سوم واگذار نشود، بودجه ۳۱ میلیاردی برای فصل آینده باشگاه در نظر گرفته‌ایم و باید به دنبال تامین منابع باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.