قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس جو ورزشگاه آزادی را برای النصری‌ها سنگین کرده و این ورزشگاه را برای آنها به جهنم تبدیل کردند.
محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد توهین رئیس باشگاه النصر عربستان به هواداران پرسپولیس اظهار داشت: واقعاً وقتی حرف‌های رئیس باشگاه النصر را دیدم تعجب کردم، چون عالی‌ترین مقام سفارت عربستان روز بازی پرسپولیس و النصر در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی از من و باشگاه پرسپولیس به خاطر میهمان‌نوازی مناسب تشکر کردند و حتی مسئولان این باشگاه با من عکس یادگاری گرفتند.

وی ادامه داد: عالی‌ترین مقام سفارت عربستان بعد از سفیر یعنی نفر دوم این‌سفارت‌خانه به صراحت به من گفت از رفتاری که با تیم النصر در ایران شده راضی است، چون رفتار خوبی با آنها داشتیم و بهترین هتل را در اختیارشان قرار داده بودیم. نکته جالب اینکه هنگام خروج تیم النصر از ورزشگاه آزادی و وقتی آنها را در تونل ورزشگاه آزادی دیدم به خاطر همه چیز از من تشکر کردند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هواداران پرسپولیس جو ورزشگاه آزادی را برای النصری‌ها سنگین کرده و این ورزشگاه را برای آنها به جهنم تبدیل کردند.

نژادفلاح در خصوص آخرین وضعیت دستیاران برانکو ایوانکوویچ گفت: قرار بود قرارداد دستیاران برانکو امروز امضا شود اما تصمیم بر این شد که فردا (شنبه) قراردادها امضا و ثبت شود. در ضمن مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس که برادر پانادیچ هم هست قرار است به همراه برانکو ایوانکوویچ یکشنبه به تهران بیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.