با گلی که رونالدو در دیدار اخیر تیمش مقابل رایو وایکانو به ثمر رساند، اثبات کرد که به زودی نامش در تاریخ فوتبال اسپانیا ثبت خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو سیصدمین گل خود را برای رئال‌مادرید ثبت کرد. او در پیروزی تیمش مقابل رایو وایکانو که با نتیجه ۲ به صفر و در جریان مسابقات لالیگا به پایان رسید، نقشی فعال ایفا کرد. تیم رونالدو در حالی که هشت هفته تا پایان مسابقات لالیگا باقی مانده، با برد این هفته خود، به چهار امتیازی بارسلونای صدرنشین بسیار نزدیک شد.

فردا شنبه رئال مادرید در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در جریان هفته سی و یکم مسابقات لالیگا میزبان ایبار خواهد بود.

با گلی که رونالدو در دیدار اخیر تیمش به ثمر رساند، تعداد گل‌های زده‌اش برای رئال‌مادرید به عدد ۳۰۰ رسید. او با این تعداد گل، پس از رائول گنزالس (با ۳۲۳ گل در ۷۴۱ بازی) و آلفردو دی‌استفانو (با ۳۰۷ گل در ۳۹۶ بازی) در رده سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید قرار گرفت.

رونالدو مهاجم ۳۱ ساله و شماره هفت سفیدپوشان پایتخت اسپانیا است. وی در سال ۲۰۰۹ با مبلغ ۹۵ میلیو یورو (گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال که بعد‌ها این رکورد توسط گرت بیل با پنج میلیون بیشتر، شکسته شد). او در حال حاضر با سالی ۲۱ میلیون یورو، پردرآمدترین ورزشکار جهان است. مبلغ فروش این بازیکن، یک میلیارد یورو تعیین شد.

گفتنی است که کریستیانو رونالدو در دیدار چهارشنبه‌شب تیمش مقابل رایو وایکانو تعداد کارت‌های زرد دریافتی‌اش به پنج تا رسیده و طبق این برای یک بازی باید محروم می‌شد اما در خبری که ساعتی پیش منتشر شد، محرومیت یک جلسه‌ای او بخشیده شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.